Μια καμπάνια για την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης μέσα από τα social media, ξεκίνησε σήμερα από τρεις ανθρώπους του τουρισμού, τον αντιπεριφερειάρχη τουρισμού Αλέξανδρο Θάνο, τον πρώην αντιδήμαρχο τουρισμού Σπύρο Πέγκα και τον Γιώργου Μπαζμαδέλη, πρώην στέλεχος του τμήματος τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης. Η καμπάνια θα έχει διάρκεια έξι βδομάδες, προβάλλοντας μια διαφορετική θεματική ενότητα κάθε βδομάδα. Οι τρεις τους καλούν όλη την τουριστική κοινότητα της πόλης, αλλά και όλους όσους αγαπούν τη Θεσσαλονίκη, να κοινοποιούν το υλικό ή να ανεβάζουν δικό τους, στις δικές τους σελίδες στα social media, χρησιμοποιώντας ωστόσο τα χάστανγκ #Re_think #re_load #re_visit_Thessaloniki.
Στην σχετική τους ανάρτηση αναφέρουν:
Aγαπητοί Φίλοι, μετά από παροτρύνσεις από πολλούς από εσάς που εκφράσατε μια ανησυχία για την επικοινωνιακή ησυχία της Θεσσαλονίκης, επιθυμούμε από σήμερα να ξεκινήσουμε όλοι μαζί μια μεγάλη καμπάνια προβολής-υπενθύμισης της Θεσσαλονίκης προς τους επισκέπτες και φίλους της στο εσωτερικό και εξωτερικό. Η καμπάνια θα κρατήσει έξι εβδομάδες και θα τρέχει μέσα από εμάς και τους φίλους μας στα social media (facebook, twitter, Instagram, linkedin).
Θα έχουμε έξι θεματικές, μια για κάθε εβδομάδα. Προτείνουμε να γίνονται τρεις αναρτήσεις την ημέρα, Το παρακάτω αγγλικό κείμενο θα συνοδεύει πάντα την πρώτη ημέρα της εβδομάδας, μετά θα μπαίνουν μόνο τα hashtags: #Re_think #re_load #re_visit_Thessaloniki
Από το λογαριασμό του Αλέξανδρου Θάνου, Σπύρου Πέγκα και Γιώργου Μπαζμαδέλη θα ανεβαίνουν καθημερινά οι προτεινόμενες αναρτήσεις. Μπορεί κάποια/-ος να τις αναμεταδίδει, αλλά προτρέπουμε τους Θεσσαλονικείς να ανεβάζουν και δικές τους φωτογραφίες ή βίντεο, πάντα, όμως, στο πλαίσιο της θεματικής της εβδομάδας.
Οι προτεινόμενες θεματικές εβδομάδες είναι οι ακόλουθες:
1η Εβδομάδα, 13 -19 Απριλίου: να είναι αφιερωμένη γενικά στη Θεσσαλονίκη και στα μνημεία της ως τη Βυζαντινή Εποχή, Μέγα Αλέξανδρο, τα μνημεία UNESCO, τα ρωμαϊκά μνημεία και τις βυζαντινές εκκλησίες μας,
2η Εβδομάδα, 20 – 26 Απριλίου: να δείξουμε γαστρονομία, φαγητά, μενού και να καλέσουμε και τον κόσμο να ανεβάσει φαγητά τοπικά που μαγειρεύει εξηγώντας και τι είναι. Ταυτόχρονα με τη γαστρονομία να ξεκινήσουμε εικόνες από την παραλία
3η Εβδομάδα, 27 Απριλίου – 3 Μαΐου: να συνεχίσουμε με την παραλία και να αναδείξουμε και το πολυπολιτισμικό στοιχείο της πόλης
4η Εβδομάδα, 4 – 10 Μάϊου : να φανεί ο νεανικός χαρακτήρας της πόλης, , η δημιουργική της κοινότητα, δραστηριότητες στην πόλη, θάλασσα, βουνό, σεϊχ σου, ποδηλατάδα και εικόνες από τα μπαλκόνια για τις γειτονιές,
5η Εβδομάδα, 11 – 17 Μάϊου: Συνεδριακός, MICE , υποδομές, ΔΕΘ, τα καλά ξενοδοχεία της πόλης, καταλύματα κάθε είδους, ανεβάστε τα καταλύματα και τα airbnb σας
6η Εβδομάδα, 18 – 24 Μάϊου : Περιφερειακά της Θεσσαλονίκης, 60΄ min., Μητροπολιτική Θεσσαλονίκη, ολόκληρη η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments