Κείμενο: Γκιζάρη Χριστίνα

Η περιφέρεια της Πελοποννήσου παρουσίασε το νέο πρόγραμμα της σχετικά με την τουριστική προβολή της περιοχής στη συνεδρίαση της Γνωμοδοτικής Επιτροπής Τουρισμού, στην Τρίπολη, υπό την αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Άννα Καλογεροπούλου, παρουσία και του περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα. Στόχος του φετινού προγράμματος είναι η ενίσχυση του brand awareness του προορισμού «Πελοπόννησος» και η εδραίωσή του ως αυθεντικού και βιώσιμου top of mind τουριστικού προορισμού, η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου μέσω της προβολής και προώθησης θεματικών μορφών τουρισμού και η αύξηση της ικανοποίησης του επισκέπτη μέσω της ανάδειξης αυθεντικών, εξατομικευμένων εμπειριών.
Το πρόγραμμα του 2022 θα περιλαμβάνει επτά δράσεις που θα αναδεικνύουν όλες τις ομορφιές και τις δραστηριότητες που προσφέρει η περιοχή.

Συγκεκριμένα, στην Περιφέρεια της Πελοποννήσου θα διεξαχθούν:
1.Εκθέσεις τουρισμού και αγροδιατροφής, φυσικές, ψηφιακές ή υβριδικές
2. Διαφήμιση με ψηφιακά και παραδοσιακά μέσα
3.Ενέργειες για την αναβάθμιση και διαχείριση των ψηφιακών καναλιών τουριστικής επικοινωνίας
4. Εκδηλώσεις, διοργανώσεις, φεστιβάλ με έμφαση στη θεσμοθέτηση και υλοποίηση Φεστιβάλ Γαστρονομίας Πελοποννήσου, σε συνεργασία με τοπικούς φορείς
5.Παραγωγή περιεχομένου προβολής (οπτικοακουστικό υλικό, φωτογραφίες, κείμενα και λοιπά επικοινωνιακά υλικά)
6.Μελέτες για την (α) επικαιροποίηση της τουριστικής επικοινωνιακής ταυτότητας, (β) θεσμοθέτηση Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού, (γ) ανάπτυξη των επιμέρους τουριστικών προϊόντων γαστρονομίας, οικοτουρισμού και τουρισμού υπαίθρου
7.Δράσεις Δημοσίων Σχέσεων (Fam Trips, RoadShows και ημερίδες).

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments