Η Marketing Greece και τα Ikos Resorts ένωσαν τις δυνάμεις τους, για μια ακόμα φορά, και παρουσίασαν σειρά δράσεων για την Κέρκυρα, θέτοντας την πολιτιστική ταυτότητα του προορισμού στο επίκεντρο.
Με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής βιώσιμης ανάπτυξης της Κέρκυρας, οι νέες δράσεις εμβαθύνουν στην ταξιδιωτική εμπειρία του προορισμού και αξιοποιώντας τις σύγχρονες τάσεις και την τεχνολογία, δημιουργείται ένα σύγχρονο και πρωτότυπο audio content, το οποίο και παραχωρείται ελεύθερο προς χρήση σε όλη την τουριστική κοινότητα της Κέρκυρας.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Ασιατικής Τέχνης Κέρκυρας, ο Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece παρουσίασε το ηχητικό περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί.
Τρία (3) Travel Podcasts και ένα (1) Self Guided Walking Tour αναλαμβάνουν να ξεναγήσουν τον επισκέπτη μέσα από ιστορίες στον πολιτισμό και την παράδοση του νησιού, προσφέροντας του έναν ακόμα τρόπο να γνωρίσει σε βάθος τον προορισμό:
Corfu Travel Podcasts, διαθέσιμα σε Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά
• Η Κέρκυρα και η Επτανησιακή Σχολή: Μια αναδρομή στο καλλιτεχνικό ρεύμα που δημιουργήθηκε στα Επτάνησα στα μέσα του 17ου αιώνα και διήρκεσε μέχρι περίπου τα μέσα του 19ου αιώνα
• Η συναρπαστική ιστορία του Παλαιού Φρουρίου της Κέρκυρας: Ένα εμβληματικό φρούριο που διαμορφώθηκε κυρίως από τους Ενετούς, οι οποίοι κυριάρχησαν στο νησί για πάνω από 400 χρόνια
Να σημειωθεί ότι η μουσική επένδυση των δυο ανωτέρω podcasts είναι σύνθεση του μαέστρου Σπύρου Προσωπάρη και η εκτέλεση από τη Φιλαρμονική Εταιρεία Κέρκυρας.
• Μουσείο Ασιατικής Τέχνης Κέρκυρας: ένα μουσείο έκπληξη!: Γνωριμία με το μοναδικό μουσείο στην Ελλάδα το οποίο είναι αφιερωμένο αποκλειστικά στην τέχνη και τις αρχαιότητες της Ασίας

Το Self Guided Walking Tour, όπου μέσα από 27 σημεία ενδιαφέροντος ο επισκέπτης ανακαλύπτει περπατώντας την Παλιά Πόλη της Κέρκυρας και έχει τη δυνατότητα να έρθει σε επαφή με τα landmarks του προορισμού ακούγοντας την ιστορία πίσω από το αξιοθέατο, με λιγότερο δημοφιλή αξιοθέατα που αποτελούν σπουδαίο πολιτιστικό απόθεμα του τόπου, με τοπικά μαγαζιά που…ανοίγουν την όρεξη, με τοπικές παραδόσεις και έθιμα του προορισμού και με την ιστορία σημαντικών προσωπικοτήτων που συνδέονται με τον προορισμό. Το Self Guided Walking Tour είναι διαθέσιμο σε Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά και φιλοξενείται στην πλατφόρμα της Clio Muse Tours.
Η Ιωάννα Δρέττα, Πρόεδρος της Marketing Greece δήλωσε σχετικά «Ο τουρισμός απαιτεί τη δράση όλων μας και η σημερινή παρουσία μας στην Κέρκυρα είναι αποτέλεσμα αυτής της φιλοσοφίας. Οι δράσεις που παρουσιάσαμε, οι οποίες υλοποιήθηκαν με την υποστήριξη των Ikos Resorts, συμβάλουν στην ουσιαστική διασύνδεση με τον πολιτισμό, τη βελτίωση της εμπειρίας και εντέλει της ανταγωνιστικότητας του προϊόντος της Κέρκυρας.»
Ο Αντώνης Αβδελάς, Chief Sales Officer του Ομίλου Sani/Ikos δήλωσε από την πλευρά του «Το μέλλον του τουρισμού είναι πλέον συνυφασμένο με την αειφορία. Όλοι οι φορείς καλούμαστε να διασφαλίσουμε ότι ο τουρισμός της Κέρκυρας προχωρά με όφελος για το περιβάλλον και την κοινωνία, αλλά και με σεβασμό στην πολιτιστική της ταυτότητα. Η συνεργασία μας με την Marketing Greece για την προώθηση της Κέρκυρας ως βιώσιμου τουριστικού προορισμού, είναι ακριβώς σε αυτήν την κατεύθυνση και η καμπάνια που εκπονήθηκε διατίθεται ΔΩΡΕΑΝ για κάθε επαγγελματία τουρισμού, την τοπική αυτοδιοίκηση και τους φορείς του τόπου».

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments