Στη Σουηδία ξεκινά η καμπάνια του ΕΟΤ για την προσέλκυση συνταξιούχων, προκειμένου να ξεχειμωνιάσουν στην δική μας χώρα και να αποφύγουν το τεράστιο ενεργειακό κόστος στη δική τους χώρα. Η διαφημιστική αφίσα καλεί τους συνταξιούχους να νιώσουν ξανά στη χώρα μας είκοσι χρονών, πίνοντας σαμπάνια πάνω σε ένα γιοτ.
Ωστόσο η συγκεκριμένη καμπάνια αποτέλεσε αφορμή να αντιδράσουν οι ενώσεις συνταξιούχων της Σουηδίας, οι οποίες διαμαρτύρονται καθώς όπως ισχυρίζονται οι συντάξεις είναι μικρές και δεν φτάνουν για έναν αξιοπρεπή τρόπο ζωής. Όπως ανέφερε η Πρόεδρος των Σουηδών συνταξιούχων, είναι λυπηρό οι συνταξιούχοι να ξεσπιτώνονται και να φεύγουν στις χώρες του νότου, καθώς οι συντάξεις τους δεν φτάνουν στην Σουηδία. Μάλιστα χαρακτήρισε τους συνταξιούχους ενεργειακούς πρόσφυγες οι οποίοι αναζητούν άσυλο από το κρύο.
Όσον αφορά στην καμπάνια της χώρας μας, τα αποτελέσματα της είναι μάλλον αμφίβολα καθώς η Ελλάδα “κλείνει” τουριστικά τον χειμώνα. Ακόμη και στις πολύ γνωστές τουριστικές περιοχές της Νότιας Ελλάδας, τα περισσότερα ξενοδοχεία κλείνουν, οι πτήσεις σταματούν, τα καταστήματα πέριξ των ξενοδοχείων κλείνουν και αυτά, σε αντίθεση με περιοχές της Ισπανίας, της Κύπρου, της Πορτογαλίας και της Τουρκίας που λειτουργούν όλο το χρόνο. Επίσης δεν έγινε κάποια προετοιμασία να δημιουργηθούν συγκεκριμένα πακέτα προς πώληση με την συνεργασία τουριστικών γραφείων, ξενοδοχείων και αεροπορικών εταιρειών, σε αντίθεση με άλλες χώρες όπως η Τουρκία που τέτοια πακέτα πωλούνται στα σούπερ μάρκετ της Γερμανίας από τον Αύγουστο.
Subscribe
0 Comments