Γράφει η Βάσω Τζιτζικάκη

Ακόμη και την εποχή του κορωνοϊού, η Ελλάδα κατάφερε και παρέμεινε σταθερά υψηλά στις προτιμήσεις των τουριστών. Σε έρευνα που διεξήχθη από την συμβουλευτική εταιρία με εξειδίκευση στον τουρισμό Horwath HTL από τις 8 έως τις 22 Ιουνίου, σε 1000 ερωτηθέντες από 12 αγορές οι οποίες είναι στόχοι του εισερχόμενου τουρισμού της Ελλάδας (Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γερμανία, Δανία, Ισπανία, Ην. Βασίλειο, Ισραήλ, Ιταλία, Ολλανδία, Σουηδία και Η.Π.Α.) σε άτομα ηλικιακών ομάδων από 18 έως 54 ετών, η Ελλάδα ανακηρύχθηκε 3η στις προτιμήσεις των προσδοκώμενων επισκεπτών. Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι οι χώρες που είναι πάνω από την Ελλάδα όσον αφορά τις προτιμήσεις είναι η Ισπανία και η Ιταλία παρόλο της κατάστασης με τον κορωνοϊό. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό εικάζεται ότι είναι το ισχυρό brand name αυτών των χωρών. Συγκεκριμένα, στην χώρα μας οι προορισμοί που ξεχώρισαν είναι η Χαλκιδική, η Κρήτη, η Σαντορίνη, η Κέρκυρα, η Μύκονος και η Ρόδος. Χαμηλότερα επίπεδα προτίμησης συγκέντρωσαν τα νησιά του Ιονίου, άλλα νησιά των Κυκλάδων, η Κως και η Πελοπόννησος.
Το ελπιδοφόρο συμπέρασμα που προέκυψε από την έρευνα είναι πως τα 2/3 των ερωτηθέντων είναι αισιόδοξοι για το μέλλον του τουρισμού και τα ταξίδια. Επιπλέον, το 52,48% των ερωτηθέντων απάντησε πως επιθυμεί να ταξιδέψει στο εξωτερικό και το 63,91% είναι θετικό στο να ταξιδέψει με αεροπλάνο.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments