Στα σούπερ μάρκετ τύπου Lidl της Γερμανίας, εδώ και αρκετές εβδομάδες πωλούνται πακέτα για την χειμερινή περίοδο στην Τουρκία. Κόστος από 584 ευρώ (φώτο) και σ΄αυτά περιλαμβάνονται η αεροπορική μετάβαση και η διαμονή 21 ημερών σε πεντάστερο ξενοδοχείο all inclusive.
Απευθύνονται κυρίως σε Γερμανούς συνταξιούχους που θέλουν να περάσουν ένα μέρος του χειμώνα σε περιοχές με πιο ήπιο κλίμα, καθώς Γερμανοί αξιωματούχοι προαναγγέλλουν πως ο φετινός χειμώνας θα είναι για τη Γερμανία ο δυσκολότερος από το τέλος του 2ου παγκόσμιου πολέμου, για τους λόγους που όλοι ξέρουμε.
Για να δημιουργηθούν αυτά τα πακέτα, οι tour operators, οι ξενοδόχοι, οι αεροπορικές εταιρείες και το Υπουργείο τουρισμού τη Τουρκίας, συνεργάστηκαν από πολύ νωρίς για τη δημιουργία, την εκτέλεση και την προβολή τους.
Οι Τούρκοι επικεντρώνουν την προσπάθεια τους κυρίως στην Αττάλεια, καθώς ο καιρός είναι ηπιότερος από άλλες περιοχές, είναι 12μηνος προορισμός και πολλά ξενοδοχεία μένουν ανοιχτά και το χειμώνα.
Στη χώρα μας δεν έγινε καμία αντίστοιχη οργανωμένη προσπάθεια, ωστόσο ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας προαναγγέλλει ότι το χειμώνα τα ελληνικά θέρετρα θα γεμίσουν από Γερμανούς και άλλους Ευρωπαίους συνταξιούχους. Και όχι μόνο στις νότιες περιοχές της χώρας αλλά σε όλη την Ελλάδα, ακόμη και στη Χαλκιδική που ο χειμώνας έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά απ΄ότι στη νότια Ελλάδα.
Την ίδια ώρα οι Έλληνες ξενοδόχοι που μαθαίνουν τα νέα από τα ΜΜΕ, δεν είναι πρόθυμοι να κρατήσουν ανοιχτά τα ξενοδοχεία τους το χειμώνα, καθώς το αποτέλεσμα είναι αβέβαιο και το ενεργειακό κόστος είναι δυσβάσταχτο. Ούτε οι αεροπορικές εταιρείες έχουν ανακοινώσει πτήσεις προς τα ελληνικά θέρετρα για το χειμώνα. Φυσικά δεν μπορούν να δώσουν 584 ευρώ για 21 μέρες all inclusive, καθώς αυτές οι τιμές είναι εκτός ελληνικής πραγματικότητας.
Με δεδομένο αυτό και με ποδοσφαιρικούς όρους, η ήττα μας από την Τουρκία και την Τυνήσια που επίσης έκανε δουλειά για την προσέλκυση ευρωπαίων συνταξιούχων το χειμώνα, θεωρείται βέβαιη. Η τουριστική βιομηχανία δεν λειτουργεί με βάση τις δηλώσεις των Υπουργών σε φιλικά ΜΜΕ, αλλά με προγραμματισμό και στόχευση.
Ωστόσο ο κ. Κικίλιας θα έχει κερδίσει μια ακόμη μάχη στον προεκλογικό του αγώνα, σερβίροντας στον ελληνικό λαό το αγαπημένο του κουτόχορτο.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments