Τον πολύ καλό καιρό στη χώρα μας με τις 265 μέρες ηλιοφάνειας το χρόνο, επέλεξε η Aegean ως όπλο για να δημιουργήσει τη νέα ευρηματική της καμπάνια για την τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Το σχετικό βίντεο καλεί τους κατοίκους της Βόρειας και Δυτικής Ευρώπης να συγκρίνουν σε πραγματικό χρόνο τη θερμοκρασία στη χώρα τους με αυτή της Ελλάδας και την διαφορά βαθμών θα την λάβουν ως έκπτωση στα εισιτήρια της Aegean ώστε να επισκεφτούν τη χώρα μας για διακοπές.
Η νέα καμπάνια αποτελεί πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τον ΕΟΤ και η επίσημη παρουσίαση της ολοκληρώθηκε πριν από λίγο από τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη και την Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της Aegean Μαρίνα Σπυριδάκη.
Ο κ. Φραγκάκης χαρακτήρισε την Aegean στρατηγικό εταίρο του ΕΟΤ και επ’ ευκαιρίας την ευχαρίστησε για την δωρεάν προβολή των νησιών του Αιγαίου που έχουν πληγεί από το προσφυγικό.
«Η καμπάνια» είπε ο κ. Φραγκάκης, «βασίζεται σε μια έξυπνη ιδέα και θα κρατήσει αρκετό χρονικό διάστημα».
Η κα Σπυριδάκη είπε πως «ο ΕΟΤ αποτελεί το φυσικό σύμμαχο όλων μας για να αναδείξουμε την Ελλάδα στο εξωτερικό. Κατανοούμε όλοι πόσο σημαντικό είναι να προβάλουμε την Ελλάδα συντονισμένα».
Σε άλλο σημείο η κα Σπυριδάκη διαβεβαίωσε πως «η Aegean έχει προσαρμόσει το δίκτυο της ώστε ο επισκέπτης να φτάσει γρήγορα και απευθείας στον προορισμό του. Φέτος περισσότερο από ποτέ, η επισκεψιμότητα θα κριθεί στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής. Η καμπάνια που ξεκινήσαμε έχει τη δυναμική να ανταποκριθεί σ΄αυτό».
Η καμπάνια είναι ψηφιακή, τρέχει σε 10 χώρες της Δυτικής Ευρώπης, θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του χρόνου και θα απευθύνεται στον last minute τουρισμό και φυσικά σ΄αυτούς που μέσα από τις αναζητήσεις τους έχουν δείξει ενδιαφέρον να επισκεφτούν την Ελλάδα.
Ωστόσο αν και η καμπάνια απευθύνεται στους ξένους υποψήφιους τουρίστες η κα Σπυριδάκη διευκρίνισε πως «δίνουνε κίνητρα και στους Έλληνες να επισκεφτούν ελληνικούς προορισμούς μέσα από τις προσφορές που ανακοινώνουμε κάθε Τρίτη».
Όσον αφορά στη γενικότερη διαφήμιση της χώρας μας στο εξωτερικό ο κ. Φραγκάκης είπε πως ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 22 εκατομμύρια ευρώ από τα οποία το 50% πάνε σε συνδιαφήμιση και το υπόλοιπο σε απευθείας διαφήμιση του ΕΟΤ. Ο ίδιος είπε πως τακτική του ΕΟΤ είναι πλέον οι καμπάνιες να είναι μεγάλης διάρκειας ώστε να επιτυγχάνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Δείτε το βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=KZEuOYzPaIE

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments