Στη δημιουργία νέου υλικού για την προβολή της Σύρου ως τουριστικού προορισμού, σύμφωνα με τα νέα δεδομένα στην εποχή της πανδημίας, προχώρησε ο Δήμος Σύρου-Ερμούπολης σε συνεργασία με την Marketing Greece.
Μεταξύ άλλων δημιουργήθηκε βίντεο διάρκειας 1.24’, όπου παρουσιάζονται όλα εκείνα τα ιδιαίτερα στοιχεία του νησιού που το καθιστούν μοναδικό, ενώ η σύγχρονη κινηματογραφική ματιά και προσέγγιση αποτυπώνει την classy αισθητική που χαρακτηρίζει τον προορισμό.
Ο τίτλος του video «The classy capital of the Cyclades» θέλει να παρουσιάσει ένα προορισμό που μέσα από την ιστορία του, τα μοναδικά αξιοθέατα της Ερμούπολης, τα γραφικά σοκάκια της Άνω Σύρου, τις όμορφες παραλίες, τα παραδοσιακά χωριά και τα εκλεκτά τοπικά του προϊόντα, που αποπνέουν τον «αριστοκρατικό» χαρακτήρα και την αύρα του νησιού, το κάνουν να ξεχωρίζει.
Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε η συγγραφή ταξιδιωτικού άρθρου “8 Highlights to light up your holiday on Syros”, το οποίο δημοσιεύτηκε στο Discovergreece.com σε 8 γλώσσες και είναι εμπλουτισμένο με φωτογραφικό υλικό και το νέο video, παρουσιάζοντας τα πιο εμβληματικά χαρακτηριστικά της Σύρου, καθώς και συλλογή 24 φωτογραφιών υψηλής ανάλυσης.
Το ψηφιακό υλικό που δημιουργήθηκε, προβλήθηκε και προωθήθηκε μέσω της πλατφόρμας Discovergreece.com, καθώς και των Social Media. Αντίστοιχα, όλο το παραπάνω επικοινωνιακό υλικό αξιοποιήθηκε και από τα ψηφιακά μέσα του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης.
Η επικοινωνιακή προβολή της Σύρου είναι σε πλήρη εξέλιξη, παρουσιάζοντας ιδιαίτερη απήχηση και αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του Σεπτεμβρίου.

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments