Κείμενο – φωτογραφίες: Omorfa Taxidia

Τα δέκα της χρόνια γιόρτασε χθες η Marketing Greece, η μη κερδοσκοπική εταιρεία που ίδρυσε ο ΣΕΤΕ με την ενεργό βοήθεια του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου, για να προβάλει τουριστικά την Ελλάδα με έναν πιο σύγχρονο και αποτελεσματικό τρόπο. Ήταν η εποχή που η παρουσία της χώρας μας στο διαδίκτυο ήταν πολύ φτωχή και η τουριστική της προβολή σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο εξαντλούνταν στις τουριστικές εκθέσεις, δηλαδή γίνονταν με όρους προηγούμενων δεκαετιών.
Η δημιουργία της Marketing Greece ήταν ένα όραμα του τότε Προσέδρου του ΣΕΤΕ Ανδρέα Ανδρεάδη που ξεκίνησε σε δύσκολες εποχές και συνάντησε πολλές δυσκολίες και προκλήσεις, όχι μόνο λόγω οικονομικής κρίσης και αργότερα πανδημίας, αλλά αρχικά από κατεστημένες αντιλήψεις με δυσανεξία στην πρόοδο. Ωστόσο η εταιρεία κατάφερε να σταθεί στα πόδια της και σήμερα να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην τουριστική προβολή της χώρας. Κατάφερε επίσης να βάλει τις συνέργειες δημοσίου και ιδιωτικού τομέα στο παιχνίδι της τουριστικής προβολής και προώθησης κάτι απίθανο πριν μερικά χρόνια. Το σημαντικότερο, αποτέλεσε το καλό παράδειγμα ώστε να δημιουργηθεί μια πιο σύγχρονη και τεχνοκρατική αντίληψη σε αρκετούς προορισμούς ανά την Ελλάδα σε ότι αφορά στην τουριστική τους προβολή και προώθηση.
Σε γεύμα που παρέθεσε χθες η Marketing Greece στο Μουσείο Μπενάκη στο κέντρο της Αθήνας σε εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωση, η Ιωάννα Δρέττα που είναι επικεφαλής της εταιρείας τα τελευταία έξι χρόνια, αποκάλυψε πως στην δεκαετή ιστορία της η Marketing Greece ξόδεψε για τις δεκάδες καμπάνιες που δημιούργησε για την προβολή της χώρας και επιμέρους προορισμών πάνω από 12 εκατομμύρια ευρώ, χρήματα που βρέθηκαν από χορηγίες και συνέργειες. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε «κάθε φορά κάνουμε βουτιά στην ταυτότητα των τουριστικών προορισμών που είναι αναγνωρίσιμοι και αναδεικνύουμε αυτούς που δεν είναι αναγνωρίσιμοι». Ωστόσο διευκρίνισε πως το σημαντικότερο που έκανε η εταιρεία ήταν η διάχυση της γνώσης σε όλη την Ελλάδα.
Η κα Δρέττα ευχαρίστησε έναν έναν τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου για την πολύτιμη βοήθεια τους, αλλά και την ομάδα της όπως κατονόμασε τους συνεργάτες της στην Marketing Greece.
Στην ομιλία του ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος, ανέφερε πως «η Marketing Greece δημιουργήθηκε από ένα «τρελό όραμα» όπως το χαρακτήρισε του Ανδρέα Ανδρεάδη και όλα αυτά τα χρόνια κατάφερε μεταξύ άλλων να κάνει πάρα πολλές αποτελεσματικές και επωφελής συνέργειες σε τοπικό και σε εθνικό επίπεδο με τοπικούς φορείς και εσχάτως, ποιος θα το πίστευε πριν δέκα χρόνια, και με τον ΕΟΤ και αυτό είναι η παρακαταθήκη για την επόμενη μέρα. Το μέλλον ανήκει στην Marketing Greece και ο ελληνικός τουρισμός έχει ένα εργαλείο πάρα πολύ χρήσιμο».
Στην εκδήλωση μίλησαν επίσης η Αγάπη Σμπώκου, Αντιπρόεδρος στο Δ.Σ. της Marketing Greece, CEO των PHĀEA Resorts, και ο Γιάννης Παράσχης, CEO του αεροδρομίου Αθηνών. Παραβρέθηκαν επίσης ο Ευτύχης Βασιλάκης, Πρόεδρος της AEGEAN, η Χριστίνα Τετράδη, Αντιπρόεδρος ΞΕΕ, Owner of Zante Hospitality Group, ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, Πρόεδρος TEMES SA, ο Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece, ο Χρήστος Στεργίου, Founder & CEO TrueTrips, και η Μαρίνα Βάλβη, Marketing Director της AEGEAN.
Για το 2023 η Marketing Greece εστιάζει σε μια σειρά πρωτοβουλιών, όπως η ανάδειξη των αξιών της βιώσιμης ανάπτυξης, η «υιοθεσία» δύο ελληνικών προορισμών για την υποστήριξη τους σε αυτήν την κατεύθυνση, ο διαμοιρασμός γνώσης κ.α., παραμένοντας πιστή στη δέσμευση της να υπηρετεί τον ελληνικό τουρισμό.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments