Με το που ακυρώθηκαν λόγω Κορωνοϊού οι τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού, αναδείχθηκε η γύμνια μας σε θέματα τουριστικής προβολής και μάρκετινγκ. Εδώ και δεκαετίες είμαστε εγκλωβισμένοι σ΄αυτές, την ώρα που η τουριστική προβολή πέρασε σε άλλα πιο σύγχρονα και αποτελεσματικά επίπεδα. Αν εξαιρέσει κανείς την καμπάνια #TIL THEN STAY SAFE της Marketing Greece (φώτο) και αυτό που αναμένουμε από τον ΕΟΤ, σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο άκρα του τάφου σιωπή.
Περιμένουν όλοι να τελειώσει η κρίση για να ξεκινήσουν και πάλι τα ταξιδάκια της χαράς στις τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού, συνοδευόμενοι από διάφορους τζαμπατζήδες τροφίμους του ελληνικού δημοσίου. Αυτό μόνο ξέρουν, αυτό μόνο θα κάνουν και πάλι. Μόνο που η επόμενη μέρα δε θα μοιάζει με την προηγούμενη. Καθώς όλες οι χώρες έχουν μηδενίσει τουριστικά, θα αφηνιάσουν για να πάρουν ένα κομμάτι από την πίτα που θα είναι μικρότερη από πριν. Όσοι γνωρίζουν καλά το σπορ του τουριστικού μάρκετινγκ θα κερδίσουν. Οι υπόλοιποι θα πουλάνε τζάμπα για να πάρουν τα περισσεύματα.
Τι πρέπει να γίνει; Να φύγει η τουριστική προβολή από τα χέρια των πολιτικών που νοιάζονται μόνο για την δική τους προβολή και τα τζάμπα ταξιδάκια με την παρέα τους. Να περάσει στα χέρια των ειδικών, με έρευνα, σχέδιο και προγραμματισμό, με συνέργειες με τους επαγγελματίες του τουρισμού.
Στη χώρα μας δεν έχουμε καλές υποδομές, δεν έχουμε καλή τουριστική οργάνωση, ας αποκτήσουμε τουλάχιστον σύγχρονο τουριστικό μάρκετινγκ.

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments