Πραγματοποιήθηκε σήμερα η ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
Στην κεντρική ομιλία του ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Γιάννης Ρέτσος, μεταξύ άλλων τόνισε ότι «Ο ελληνικός τουρισμός, είναι εγγυητής σταθερότητας, ανάπτυξης και κοινωνικής συνοχής για όλους». Παράλληλα αναφέρθηκε στους 4 κεντρικούς αλλά και διαχρονικούς όπως αποδεικνύεται στόχους που έχει θέσει ο ΣΕΤΕ για τον ελληνικό τουρισμό οι οποίοι αφορούν:
-Στην ωρίμανση και την κατάταξη μας στις μεγάλες αγορές,
-Στη διαρκή, αρμονική και επωφελή για την ελληνική οικονομία και τη χώρα σχέση με τις εκάστοτε κυβερνήσεις,
-Στην ενότητα του κλάδου, την εργασιακή και κοινωνική ειρήνη,
-Στην ενδυνάμωση της κοινωνικής διάστασης του τουρισμού
καθώς και την ενίσχυση του κοινωνικού μας αποτυπώματος.
Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά: «έχουν γίνει πάρα πολλά, θα πρέπει όμως ποτέ να μην επαναπαυόμαστε. Θα πρέπει να συνεχίσουμε τη δουλειά, για να βρισκόμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά».
Στη συνέχεια προβλήθηκε η μαγνητοσκοπημένη ομιλία του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.
Ο Γενικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, Ηλίας Κικίλιας, παρουσίασε τις δράσεις του Ινστιτούτου και υπογράμμισε ότι: «Οι συνεχείς αναταραχές που διαμορφώνουν το διεθνές περιβάλλον απαιτούν την διαρκή ενίσχυση της ανθεκτικότητας και της προσαρμοστικότητας για τις επιχειρήσεις και τους προορισμούς. Για το ΙΝΣΕΤΕ, το περιβάλλον αυτό αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση και επενδύουμε συστηματικά στη διερεύνηση των κρίσιμων παραγόντων που ήδη έχουν πρωταρχικό ρόλο στις εξελίξεις του τουριστικού τομέα. Η βιωσιμότητα, ο ψηφιακός μετασχηματισμός, το ανθρώπινο δυναμικό και η αξιοποίηση των δεδομένων, ιδιαίτερα των big data, για στρατηγική πληροφόρηση συγκαταλέγονται στις προτεραιότητες μας, με απώτερο σκοπό να συμβάλουμε στη συλλογική προσπάθεια να διατηρήσει και να αναβαθμίσει ο ελληνικός τουρισμός τον πρωταγωνιστικό του ρόλο».
Οι δράσεις της Marketing Greece παρουσιάσθηκαν από την Αντιπρόεδρο της εταιρείας, Αγάπη Σμπώκου, η οποία ανέφερε ότι: «Εργαλεία μας στη Marketing Greece – και αυτή τη φορά – όπως σε κάθε άλλη πρόκληση που αντιμετωπίσαμε είναι πάντα η δυναμική, η ευελιξία, ο επαγγελματισμός, τα γρήγορα αντανακλαστικά και η ενσυναίσθηση. Με αυτά τα όπλα η Marketing Greece συμβάλει σταθερά στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού. Κερδίζει αναγνώριση από την αγορά, την Πολιτεία και – προπαντός – κερδίζει την αποδοχή στην παγκόσμια αγορά που είναι και το ζητούμενο. Αυτός είναι και ένας διαχρονικός μας στόχος: οι αξίες μας να μας μας κάνουν ανθεκτικούς και αποτελεσματικούς..
Ακολούθησαν οι τοποθετήσεις του Προέδρου της AEGEAN, Ευτύχιου Βασιλάκη, του Διευθύνοντος Συμβούλου της Εurobank, Φωκίωνα Καραβία και του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλη Τσαμάζ.
Ο Πρόεδρος της AEGEAN, Ευτύχιος Βασιλάκης επισήμανε μεταξύ άλλων ότι: «Φέτος μετά από δύο χρόνια γεμάτα προκλήσεις, έχουμε τη δυνατότητα να ξεκινήσουμε από νωρίς τη δραστηριότητά μας κάνοντας αυτό που ξέρουμε καλύτερα για κάθε ταξιδιώτη αλλά και για τον ελληνικό τουρισμό. Ωστόσο καθώς νέες προκλήσεις κάνουν την εμφάνισή τους, πρωταρχικός μας στόχος είναι να επενδύσουμε και να υποστηρίξουμε εμφατικά το επίπεδο της υπηρεσίας που τόσο εμείς όσο και συνολικά οι φορείς του τουρισμού καταφέραμε να προσφέρουμε και μέσα στην πανδημία και να ισχυροποιήσουμε το brand της Ελλάδας, διαχειριζόμενοι καλύτερα από άλλους τα προβλήματα που βλέπουμε διεθνώς. Φυσικά, παραμένοντας εξίσου προσηλωμένοι στην ανάγκη για πιο μακροχρόνιες παρεμβάσεις που στοχεύουν στην περαιτέρω διαφοροποίηση και στη διάχυση του τουριστικού προϊόντος σε περισσότερες περιοχές και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου».
O Διευθύνων Σύμβουλος της Εurobank, Φωκίων Καραβίας τόνισε μεταξύ άλλων ότι: «Η τουριστική επιχειρηματικότητα, που στήριξε την Ελλάδα τα χρόνια της κρίσης, πρωταγωνιστεί σήμερα και στη φάση της ανάπτυξης. Η Eurobank, τράπεζα του τουρισμού, βρίσκεται στο πλευρό του κλάδου για να χρηματοδοτήσει τις αναγκαίες επενδύσεις ώστε όλες οι επιχειρήσεις, μικρές, μεσαίες και μεγάλες, να αξιοποιήσουν το παράθυρο ευκαιρίας που ανοίγεται. Με το Ταμείο Ανάκαμψης και τα άλλα ελληνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα, με εύρωστες τράπεζες και διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον μπορούμε σήμερα να αναβαθμίσουμε το τουριστικό προϊόν της χώρας και να βάλουμε τα θεμέλια για μακροπρόθεσμη αποδοτικότητα και περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Έτσι ώστε τα ρεκόρ που αναμένονται τη φετινή χρονιά να είναι μόνο η αρχή».
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, ανέφερε στην ομιλία του: «Η Εθνική Στρατηγική για τον τουρισμό είναι ένα μακρόπνοο σχέδιο στη σωστή κατεύθυνση. Η επιτυχία της εξαρτάται από όλους μας. Πρέπει όλοι να κάνουμε ό,τι μπορούμε, για να ενισχύσουμε το τουριστικό brand name της χώρας. Η συμβολή της τεχνολογίας θα είναι καθοριστική. Οι δικτυακές υποδομές, η ψηφιακή ωριμότητα και οι σύγχρονες εφαρμογές είναι πλέον κριτήρια για να επιλέξει ο Έλληνας και ξένος επισκέπτης τον τουριστικό του προορισμό.» Και πρόσθεσε: «Δεν είστε μόνο επιχειρηματίες και στελέχη του τουρισμού, είστε το “πρόσωπο της χώρας”. Το έργο σας είναι διπλά σημαντικό. Και όλοι εμείς στον Όμιλο ΟΤΕ, είμαστε δίπλα σας».
Η Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ πραγματοποιήθηκε υπό τον συντονισμό της Γενικής Διευθύντριας του Συνδέσμου, κας Μαρίας Γάτσου.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments