Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συνεπής στο ραντεβού του με το Ολλανδικό κοινό, συμμετείχε για ακόμα μία χρονιά στην τουριστική έκθεση «Vakantiebeurs 2023» την Ουτρέχτη. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας Ελλάδας, η Ελλάδα υποδέχτηκε 948.000 Ολλανδούς επισκέπτες έως τον Οκτώβριο 2022 έναντι 723.000 την αντίστοιχη περίοδο το 2019 ήτοι ανοδική αύξηση 31% σε σχέση με το 2019.
Σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις που είχαν οι εκπρόσωποι των μεγαλύτερων Ολλανδικών ΤΟ με τη Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας του ΤΟΧ, Τάνια Ακριτίδου, δήλωσαν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι καθώς, από την εορταστική περίοδο και μέχρι τώρα, καταγράφεται σημαντική αύξηση των προ-κρατήσεων της τάξεως του 44% σε σχέση με το 2019. Σημειώνεται ότι οι Ολλανδοί επισκέπτες στην Χαλκιδική το 2022 έφτασαν τα 22.000 πακέτα ενώ αντίστοιχος ήταν και ο αριθμός των ανεξάρτητων ταξιδιωτών (20.000) που επισκέφτηκαν τον προορισμό.
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της έκθεσης, η Χαλκιδική έκανε μία θεματική παρουσίαση στο κοινό της έκθεσης με θέμα «5-day road trip around Halkidiki» τονίζοντας την οδική πρόσβαση του προορισμού, μέσα από ένα εικονικό «ταξίδι» που ξεκίνησε από το Σπήλαιο των Πετραλώνων και συνέχισε στην Κασσάνδρα, περιηγήθηκε στη χερσόνησο της Σιθωνίας μέσα από φυσιολατρικές και ναυτικές δραστηριότητες, επισκέφτηκε το μοναδικό νησί της Αμμουλιανής και το Άγιο Όρος, περπάτησε στα βήματα του Αριστοτέλη, ανακάλυψε τον ορεινό όγκο και τους παραδοσιακούς της οικισμούς ενώ γεύτηκε τα εξαιρετικά προϊόντα της Χαλκιδικής μέσα από επισκέψεις σε οινοποιεία, ελαιώνες και αγρό-διατροφικές μονάδες. Η στοχευμένη παρουσίαση έγινε με βάση τα ευρήματα της πρόσφατης έρευνας της Red Online Marketing, όπου καταγράφηκε ότι οι Ολλανδοί ταξιδιώτες επιλέγουν όλο και περισσότερο τις διακοπές τους με βάση το θέμα και σημειώνουν σημαντική αύξηση της τάξεως του 52% σε αναζήτηση οδικών ταξιδιών σε σχέση με το 2019.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments