Αύριο Τρίτη 3 Μαρτίου, ξεκινούν οι απευθείας πτήσεις της SAS από Θεσσαλονίκη για Κοπεγχάγη οι οποίες θα εκτελούνται αρχικά κάθε Τρίτη και Σάββατο με αναχώρηση απο Θεσσαλονίκη στη 1.10μμ.
Από τον Απρίλιο θα προστεθεί πτήση και κάθε Πέμπτη στις 19:50, ενώ σταδιακά μέχρι το καλοκαίρι θα φτάσει τις 5 πτήσεις την εβδομάδα.
Είναι η πρώτη χρονιά που η SAS συνδέει την Θεσσαλονίκη με την Κοπεγχάγη από τόσο νωρίς αντί μόνο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, δίνοντας την δυνατότητα στους ταξιδιώτες της Β. Ελλάδας να επισκεφτούν την πανέμορφη πρωτεύουσα της Δανίας για ένα πολύ μεγάλο χρονικό εύρος.
Οι πτήσεις θα εκτελούνται με Α-320neo και προς το παρόν είναι προγραμματισμένες μέχρι τέλος Οκτωβρίου.













