Αν και η Ryanair μειώνει την παρουσία της στην Ελλάδα κατά 9%, αυτό δεν αφορά στη Θεσσαλονίκη. Όπως ανακοίνωσε πριν από λίγο σε συνέντευξη τύπου στη Θεσσαλονίκη ο διευθυντής μάρκετινγκ της ιρλανδικής εταιρείας Kenny Jacobs, τον επόμενο χειμώνα η Ryanair εντάσσει στο πρόγραμμα της οκτώ νέους προορισμούς από τη Θεσσαλονίκη. Τέσσερις ολοκαίνουργους, που είναι το Αϊντχόφεν (2/εβδομαδιαία) το Μέμινγκεν (2/εβδομαδιαία) η Μπρατισλάβα (2/εβδομαδιαία) και η Νάπολη (2/εβδομαδιαία) και τέσσερις στους οποίους θα πετά αυτό το καλοκαίρι και τους συνεχίζει και το χειμώνα που είναι το Αμβούργο (2/εβδομαδιαία) η Βαρσοβία Μόντλιν, (2/εβδομαδιαία), το Μπάντεν-Μπάντεν (2/εβδομαδιαία), και το Ντόρτμουντ (2/εβδομαδιαία).
Έτσι τον χειμώνα 2017/2018 η Ryanair θα πετά από Θεσσαλονίκη σε 19 συνολικά προορισμούς με 82 πτήσεις την εβδομάδα, υπολογίζοντας να μεταφέρει περίπου 1.5 εκατομμύρια επιβάτες. Η πώληση εισιτηρίων για τις πτήσεις της επόμενης χειμερινής περιόδου θα ξεκινήσει από την Παρασκευή.
Σχολιάζοντας την πορεία του ελληνικού τουρισμού ο κ. Jacobs προέτρεψε την ελληνική κυβέρνηση να αλλάξει στρατηγική και να ακολουθήσει το παράδειγμα της Ισπανίας, που κατά τη διάρκεια της δικής της οικονομικής κρίσης μείωσε φόρους και τέλη στα αεροδρόμια και είδε τους τουρίστες να αυξάνονται θεαματικά. Ο στόχος για την Ελλάδα είπε ο κ. Jacobs δεν θα πρέπει να είναι μια περίοδος τριών μηνών όπως τώρα αλλά οκτώ μηνών που θα ξεκινά από νωρίς τον Απρίλιο και θα ολοκληρώνεται στο τέλος του Νοέμβρη. Θα πρέπει από τώρα η ελληνική κυβέρνηση να ξεκινήσει τις προσπάθειες της προς αυτή την κατεύθυνση για το καλοκαίρι του 2018 είπε ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της Ryanair, θεωρώντας προφανώς πως το 2017 έχει χαθεί.
Ακόμη ο κ. Jacobs υποστήριξε πως η Ελλάδα δεν επωφελήθηκε από τα προβλήματα στην Τουρκία καθώς είδε τα έσοδα της από τον τουρισμό να μειώνονται, σε αντίθεση με την Ισπανία την Πορτογαλία και άλλες χώρες που είχαν αύξηση. (ΣΣ μείωση τουριστικών εσόδων στη Μεσόγειο είχαν το 2016 μόνο η Τουρκία και η Ελλάδα)
Για τη Fraport που σε λίγες μέρες αναλαμβάνει τη διαχείριση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, ο κ. Jacobs είπε πως αυτό είναι κάλο καθώς τα αεροδρόμια θα αναβαθμιστούν, ωστόσο την κάλεσε να κρατήσει χαμηλά τις χρεώσεις. Αποκάλυψε μάλιστα πως είναι σε συζητήσεις με την Fraport ώστε “να διευρύνουμε την τουριστική περίοδο και να φέρνουμε τουρίστες οκτώ μήνες το χρόνο”.
“To 2017” είπε ο κ. Jacobs “θα είναι η πρώτη φορά που οι χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρίες στην Ευρώπη θα αυξήσουν τη χωρητικότητα τους περισσότερο από τις παραδοσιακές εταιρείες. Συν 10% οι πρώτες, μείον 2% η δεύτερες” θεωρώντας πως το μοντέλο του low cost επικράτησε. Για τη Θεσσαλονίκη είπε πως “ H Ryanair έχει μεγάλα σχεδία. Θα μεγαλώσουμε στη Θεσσαλονίκη άλλα δεν ξέρουμε ποτέ, καθώς η κατάσταση είναι ρευστή” είπε ο κ. Jacobs.

Πείτε τη γνώμη σας

avatar