Ένας επιβάτης της αμερικανικής αεροπορικής εταιρείας Delta, σοκαρίστηκε όταν περιμένοντας τη βαλίτσα του την είδε σ΄αυτή την κατάσταση. «Θα την πάτησε το αεροπλάνο» σχολίαζαν με χιούμορ στο διαδίκτυο, κάποιοι που είδαν τη φωτογραφία. Μπορεί το αεροπλάνο να μην την πάτησε, σίγουρα όμως την πάτησε και την έσυρε κάποιο άλλο όχημα στην πίστα του αεροδρομίου. Το ότι η εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης έβαλε την βαλίτσα στον ιμάντα για παράδοση αντί να καλέσει ευθύς εξαρχής τον ιδιοκτήτη της για τα περαιτέρω, προφανώς έχει να κάνει με την οργάνωση της συγκεκριμένης εταιρείας.
Γεγονός είναι ότι με την κατάσταση σε πολλά αεροδρόμια να είναι χαώδης, με ελλιπές προσωπικό που δουλεύει ακατάπαυστα για να εξυπηρετήσει όλες τις πτήσεις, όλο και περισσότεροι επιβάτες διαμαρτύρονται το φετινό καλοκαίρι ότι παραλαμβάνουν μερικώς ή ολοσχερώς κατεστραμμένες βαλίτσες.
Αν σας τύχει, αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να πάτε απευθείας στο γραφείο απολεσθέντων της εταιρείας επίγειας εξυπηρέτησης που εξυπηρετεί την συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία. Βρίσκεται στον ίδιο χώρο με τους ιμάντες παραλαβής αποσκευών. Εκεί θα πιστοποιήσουν την ζημιά και θα σας δώσουν το ανάλογο έγγραφο.
Στη συνέχεια υπάρχουν δυο περιπτώσεις. Αν η αεροπορική εταιρεία χειρίζεται με υπευθυνότητα αυτά τα θέματα, θα κρατήσουν την βαλίτσα για να την στείλουν για επιδιόρθωση και αν δεν επιδιορθώνεται για αντικατάσταση. Πιθανόν να σας ζητήσουν να την πάτε εσείς στην εταιρεία που επιδιορθώνει βαλίτσες ή της αντικαθιστά. Αν όμως η αεροπορική εταιρεία δεν είναι τόσο υπεύθυνη σε αυτά τα θέματα, τότε θα ταλαιπωρηθείτε. Θα ξεκινήσετε μια ατέρμονη επικοινωνία μέσω mail με την αεροπορική εταιρεία η οποία δεν οδηγεί πουθενά.
Τότε θα πρέπει να απευθυνθείτε στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, http://www.ypa.gr/passenger-rights/. Θα τους ενημερώσετε γραπτώς για το συμβάν, για την επικοινωνία που είχατε με την αεροπορική εταιρεία, θα τους επισυνάψετε τη βεβαίωση καταστροφής που λάβατε από την εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης και οτιδήποτε άλλο αποδεικτικό στοιχείο πχ φωτογραφίες, αριθμός στίκερ κλπ. Η ΥΠΑ, αναλαμβάνει να επικοινωνήσει με την συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία και να ζητήσει την ικανοποίηση του αιτήματος. Επειδή η ΥΠΑ έχει τη δυνατότητα να επιβάλει πρόστιμα στις αεροπορικές εταιρίες, αυτές τις περισσότερες φορές ικανοποιούν τα αιτήματα, αφού παζαρέψουν το ποσό της αποζημίωσης.
Αρκεί να έχετε πείσμα και υπομονή, γιατί οι αεροπορικές εταιρείες αυτού του επιπέδου σ΄αυτό ποντάρουν, πως κάποια στιγμή θα βαρεθείτε και θα τα παρατήσετε.
Φωτογραφία από το Twitter @ moosechildd

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments