Όλοι θυμόμαστε τα περσινά τραγικά προβλήματα στα αεροδρόμια της Ευρώπης που προέκυψαν από την έλλειψη προσωπικού. Χιλιάδες πτήσεις ακυρώθηκαν, ακόμη περισσότερες καθυστέρησαν μέχρι και 30 ώρες, δεκάδες χιλιάδες βαλίτσες χάθηκαν ή έκαναν βδομάδες και μήνες να φτάσουν στον προορισμό τους, χιλιάδες ταξιδιώτες περίμεναν σε ατελείωτες ουρές για πολλές ώρες.
Όλα ξεκίνησαν πέρσι το Πάσχα των Καθολικών, όταν οι Ευρωπαίοι μετά από δύο χρόνια πανδημίας ξεκίνησαν να ταξιδεύουν και πάλι. Δυστυχώς αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια δεν είχαν προετοιμαστεί γι΄αυτή τη μεγάλη αύξηση της ταξιδιωτικής κίνησης. Στην περίοδο της πανδημίας δεν συμπεριφέρθηκαν καλά στο προσωπικό τους και αυτό όταν ήρθε η ώρα τους γύρισε την πλάτη. Η αντικατάσταση του ήταν τελικά πολύ πιο δύσκολη απ’ ότι περίμεναν και ας ήταν η ανεργία στα ύψη.
Το ερώτημα είναι αν ο περσινός εφιάλτης στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια επιστρέψει και φέτος καθώς το Πάσχα των Καθολικών πλησιάζει.
Δυστυχώς κάποια ευρωπαϊκά αεροδρόμια εξακολουθούν να έχουν έλλειψη προσωπικού, την ώρα που οι αεροπορικές εταιρείες έχουν επαναφέρει σχεδόν το σύνολο του στόλου τους στην ενεργό δράση.
Το αεροδρόμιο Schiphol στο Άμστερνταμ, ένα από τα μεγαλύτερα της Ευρώπης, ανακοίνωσε πως θα μειώσει και πάλι τον αριθμό των επιβατών που εξυπηρετεί, αυτή τη φορά κατά περίπου 13%. Επικαλείται έλλειψη προσωπικού.
Η KLM, που είναι ο μεγαλύτερος χρήστης του αεροδρομίου, εμφανώς αγανακτισμένη από την εξέλιξη στο Schiphol ανακοίνωσε πως θα μειώσει περαιτέρω τις πωλήσεις εισιτηρίων για την ολλανδική αγορά τους επόμενους μήνες.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments