Καθώς η πανδημία έχει φέρει τις αεροπορικές μεταφορές σε τραγικό επίπεδο, οι επιπτώσεις είναι εμφανείς σε όλους τους τομείς. Μια από αυτές είναι η πρόωρη απόσυρση αεροσκαφών. Αεροπλάνα που σε κανονικές συνθήκες θα είχαν και άλλα χρόνια ενεργούς υπηρεσίας, στέλνονται άρον άρον στα νεκροταφεία αεροσκαφών για να… πεθάνουν.
Είναι σίγουρο πως μετά την πανδημία και όποτε οι αεροπορικές μεταφορές φτάσουν σε προ κορωνοϊού επίπεδα, κάποιοι τύποι αεροσκαφών θα αποτελέσουν ανάμνηση. Οι ακραιφνείς φίλοι των αεροσκαφών δεν θα τα ξαναδούν ποτέ στον αέρα.
Την Κυριακή η Volotea, η ισπανική εταιρεία χαμηλού κόστους που δραστηριοποιείται έντονα και στην Ελλάδα ακόμη και σε εσωτερικά δρομολόγια, αποχαιρέτησε και το τελευταίο της Boeing 717 (φώτο). Ήταν η τελευταία αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη που είχε στο στόλο της 17 από αυτά τα αεροσκάφη με τα οποία ξεκίνησε το 2011. Κάποτε τρία Boeing 717 είχε και η παλιά Ολυμπιακή.
Το συγκεκριμένο αεροσκάφος που μπορούσε να μεταφέρει έως και 134 επιβάτες, σχεδιάστηκε και ξεκίνησε να παράγεται από την αμερικανική McDonnell Douglas με το όνομα MD-95. Όταν το 1997 η εταιρεία απορροφήθηκε από την Boeing, το αεροσκάφος από MD-95 μετονομάστηκε σε Boeing 717. Η παραγωγή του σταμάτησε το 2006 αφού πρώτα είχαν κατασκευαστεί 156 αεροσκάφη.
Ήταν από τα πιο συμπαθητικά αεροσκάφη μεσαίων αποστάσεων καθώς είχε στην ουρά τους δυο κινητήρες του με αποτέλεσμα ο θόρυβος να είναι μικρότερος εντός του αεροσκάφους.
Τώρα έμειναν μόνο δυο αεροπορικές εταιρίες να τα χρησιμοποιούν, και οι δυο στις ΗΠΑ, η Delta Air Lines με πάνω από 80 Boeing 717 και η Hawaiian Airlines με 19 αεροσκάφη αλλά ποιος ξέρει για πόσο ακόμη…

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments