Στην Ευρώπη, σε χώρες όπου υπάρχει σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο, η διασύνδεση των αεροπορικών και σιδηροδρομικών δρομολογίων προχωρά με σταθερούς ρυθμούς, καθώς ανακοινώνονται όλο και περισσότερα δρομολόγια που συνδυάζουν αεροπορική και σιδηροδρομική μεταφορά. Αυτό σημαίνει πως ο ταξιδιώτης, με ένα εισιτήριο, ένα τσεκάρισμα και μια παράδοση αποσκευών, πραγματοποιεί ένα μέρος του ταξιδιού του με αεροπλάνο και συνεχίζει με τρένο για τον τελικό του προορισμό και το αντίθετο.
Στο τρένο τον περιμένει η θέση του και όλα τα προνόμια που έχει στο αεροπορικό ταξίδι, (αποσκευές, πρόγραμμα μιλίων, γεύματα, χρήση lounge κλπ).
Πρόσφατα η Lufthansa και η Deutsche Bahn (γερμανικοί σιδηρόδρομοι), ανακοίνωσαν επιπλέον διαδρομές με τρένο από το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης. Στα ήδη 17 σιδηροδρομικά δρομολόγια που είναι συνδεδεμένα με πτήσεις της Lufthansa προτίθενται ακόμη πέντε. Το Αμβούργο και το Μόναχο από τον Ιούλιο, το Βερολίνο, η Βρέμη και το Münster από τον Δεκέμβριο.
Η τάση που διαμορφώνεται στις χώρες με σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο είναι να καταργηθούν σταδιακά τα κοντινά αεροπορικά δρομολόγια. Άλλωστε σε κοντινές διαδρομές, τα γρήγορα τρένα πλεονεκτούν σε πολλά σε σχέση με το αεροπλάνα.
Οι λόγοι έχουν να κάνουν με την προστασία του περιβάλλοντος καθώς το αεροπλάνο μολύνει 10 φορές περισσότερο ανά επιβάτη σε σχέση με τα ηλεκτροκίνητα τρένα.

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments