Από τότε που η Ryanair εμφανίστηκε σε ελληνικά αεροδρόμια, επαναλαμβάνει την πρόταση της για θέσπιση κινήτρων ώστε να διπλασιάσει το μεταφορικό της έργο στην Ελλάδα. Αυτό που ζητά είναι χαμηλότερες χρεώσεις στα αεροδρόμια έως μηδενικές την χειμερινή περίοδο ώστε να φέρει περισσότερους τουρίστες και μάλιστα εκτός περιόδου αιχμής.
Αυτό που υπόσχεται εφόσον δοθούν τα κίνητρα είναι να διπλασιάσει τους ταξιδιώτες από και προς την Ελλάδα και κατ’ επέκταση να αυξηθούν τα έσοδα του ελληνικού τουρισμού και να διευρυνθεί η τουριστική περίοδος.

Ως παράδειγμα χρησιμοποιεί τα αεροδρόμια άλλων ευρωπαϊκών χωρών όπως στην Ιταλία, την Ισπανία, την Κροατία, την Ιρλανδία και την Πορτογαλία, που όπως υποστηρίζει έχουν εισαγάγει με επιτυχία κίνητρα ανάκαμψης του τουρισμού για να τονώσουν τον τουρισμό στις περιοχές τους.
Ωστόσο όσες προτάσεις και αν έκανε στο ελληνικό Υπουργείο Τουρισμού έμειναν αναπάντητες. Αφελώς η Ryanair πιστεύει πως το ελληνικό Υπουργείο Τουρισμού έχει αρμοδιότητες και μάλιστα επί αεροπορικών θεμάτων. Με την τελευταία της πρόταση που επίσης έμεινε αναπάντητη, η Ryanair «υπόσχεται» τον διπλασιασμό των επιβατών της στην Ελλάδα τα επόμενα 5 χρόνια, με στόχο τα 10 εκατ. επιβάτες, βάσεις αεροσκαφών σε αεροδρόμια της Ελλάδας, μείωση της εποχικότητας με πάνω από 2 εκατ. επιβάτες τον χρόνο σε περιόδους εκτός αιχμής, αύξηση του τουρισμού με ανάπτυξη στα περιφερειακά αεροδρόμια.
Και καθώς και πάλι δεν έλαβε απάντηση, η Ryanair ανακοίνωσε πως αντί για περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας στην Ελλάδα, το πρόσεχες καλοκαίρι δεν θα ξανανοίξει τη βάση της στη Ρόδο.
Όπως επισημαίνει η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης, οι χρεώσεις των ελληνικών αεροδρομίων έχουν αυξηθεί έως και 40% από το 2019, ενώ η ελληνική κυβέρνηση συνεχίζει να χρεώνει τέλος ανάπτυξης αεροδρομίου 12 ευρώ, γεγονός που καθιστά την Ελλάδα μη ανταγωνιστική έναντι άλλων χωρών της Ε.Ε.
«Δεν υπάρχει κανένα κίνητρο για τη Ryanair ή άλλες αεροπορικές εταιρείες να πετούν στα ελληνικά νησιά και άλλες τουριστικές περιοχές εκτός της περιόδου αιχμής Ιουλίου και Αυγούστου», αναφέρει η Ryanair.
«Σε αντίθεση με άλλες τουριστικές χώρες , όπως η Ιταλία, η Ισπανία, η Πορτογαλία και η Κροατία, που έχουν μεταμορφώσει το περιφερειακό τουριστικό προϊόν τους, μειώνοντας το κόστος πρόσβασης για να φέρουν τουρίστες όλο το χρόνο, η Ελλάδα έχει μηδενικά κίνητρα για να ενθαρρύνει τη Ryanair ή οποιεσδήποτε άλλες αεροπορικές εταιρείες να πετούν στην Ελλάδα» δήλωσε ο CEO της Ryanair, Eddie Wilson.

guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments