Βρισκόμαστε στις 19 Μαρτίου και η κυβέρνηση ακόμη να παραδώσει τα αεροδρόμια στη Fraport προκειμένου αυτή να ξεκινήσει την αναβάθμιση και ανάπτυξη τους. Η τελευταία ημερομηνία παράδοσης ήταν η 15η Μαρτίου. Η νέα ημερομηνία ορίστηκε για τις 6 Απριλίου, ημερομηνία που η Fraport οριακά προλαβαίνει να προετοιμαστεί για την επερχόμενη τουριστική περίοδο. Τα βασικά έργα αναβάθμισης και επέκτασης των αεροδρομίων θα ξεκινήσουν μετά το τέλος της θερινής περιόδου ωστόσο η κοινοπραξία που ανέλαβε τη διαχείριση των αεροδρομίων για τα επόμενα σαράντα χρόνια, θέλει να κάνει κάποιες εργασίες βελτίωσης τις εικόνας τους καθώς έτσι παρατημένα που είναι τώρα τα περισσότερα αεροδρόμια αποτελούν προσβολή για τη χώρα.
Σενάρια τρόμου…

Στο μεταξύ για την παράδοση και παραλαβή των αεροδρομίων κυκλοφορούν διάφορα σενάρια καθόλου ευχάριστα για την πολυπόθητη ανάπτυξη της χώρας. Αυτά λένε πως αν το κράτος δεν προλάβει να παραδώσει τα αεροδρόμια στις 6 Απριλίου τότε αυτό θα πάει για τον Ιούνιο. Τότε όμως, λένε τα σενάρια, δεν θα δεχτεί η Fraport να τα παραλάβει καθώς θα έχει ξεκινήσει για τα καλά η τουριστική περίοδος και θα ζητήσει να τα παραλάβει τον Οκτώβριο. Η υπόθεση συνδέεται και με την καθυστέρηση της αξιολόγησης από τους δανειστές καθώς όσο αυτή καθυστερεί οι Τράπεζες παραπαίουν. Με αδύναμες τράπεζες η Fraport θα δυσκολευτεί να βρει τραπεζική χρηματοδότηση για τα σχέδια της. Οπότε όλα τα σενάρια είναι ανοιχτά.

Θυμίζουμε πως αρχικά η Fraport ήταν να παραλάβει σταδιακά τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο. Μάλιστα είχε προετοιμάστε για αυτό προσλαμβάνοντας και εκπαιδεύοντας 500 περίπου άτομα. Ωστόσο το κράτος δεν πρόλαβε να τακτοποιήσει ένα κάρο εκκρεμότητες σχετικά με τη λειτουργία των αεροδρομίων οπότε η παραλαβή πήγε για τον Φεβρουάριο, μετά τον Μάρτιο και τώρα τον Απρίλιο.
Στο μεταξύ η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε ότι μετά από αίτημα γνωμοδότησης που της υπέβαλαν οι ελληνικές αρχές, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι συμβάσεις παραχώρησης για 14 περιφερειακούς αερολιμένες στην Ελλάδα ανατέθηκαν με όρους της αγοράς, και ως εκ τούτου δεν συνιστούν κρατική ενίσχυση.

Αυτό καταρρίπτει μια από τις τελευταίες ελπίδες των συνδικαλιστών να ακυρωθεί η παραχώρηση των αεροδρομίων σε ιδιώτες και να εξακολουθούν αυτοί να βασιλεύουν πάνω στα ερείπια, καθώς τα περισσότερα από τα περιφερειακά αεροδρόμια είναι όντος ερείπια.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments