Κοντά στα δέκα χρόνια παλεύουν με την γραφειοκρατικά οι δυο εταιρείες που θέλουν να δημιουργήσουν στη χώρα μας δίκτυα υδατοδρομίων, προκειμένου στη συνέχεια αεροπορικές εταιρείες με υδροπλάνα να ξεκινήσουν τακτικές και μη πτήσεις. Στο μεταξύ άλλαξε τρεις φορές ο σχετικός νόμος ώστε να γίνει πιο απλή η αδειοδότηση υδατοδρομίων, αλλά υδατοδρόμια δεν είδαμε ακόμη, πλην τριών στο Ιόνιο. Χρειάζονται ωστόσο πάνω από οκτώ σε κάθε περιοχή ώστε να δημιουργηθεί το δίκτυο που είναι απαραίτητο για να έχει επιχειρηματικό ενδιαφέρον για τις αεροπορικές εταιρείες.
Που βρισκόμαστε τώρα; Όλα δείχνουν πως είμαστε κοντά το τέρμα αυτής της επίμονης προσπάθειας για την δημιουργία των υδατοδρομίων. Η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων που καθυστερούσε την προσπάθεια για την αδειοδότηση απλουστεύεται, οπότε οι διαδικασίες προχωρούν πιο γρήγορα. Αν όλα πάνε καλά, άλλα πέντε υδατοδρόμια θα αδειοδοτηθούν μέχρι το τέλος του χρόνου στο Ιόνιο, δημιουργώντας ένα δίκτυο οκτώ υδατοδρομίων.
Στο μεταξύ μια νεοσυσταθήσα αεροπορική εταιρεία υδροπλάνων στην Ελλάδα, η Grecian Air Sea Plane, βρίσκεται σε φάση αδειοδότησης από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και απόκτησης του ανάλογου πτητικού πιστοποιητικού. Η εταιρεία σκοπεύει να ξεκινήσει δρομολόγια αρχικά με δυο υδροπλάνα τύπου Twin Otter, καναδικής κατασκευής, 19 θέσεων.
Μεγαλομέτοχος στην Grecian Air Sea Plane, είναι ένα γερμανικό funt το οποίο όμως έχει Έλληνες μετόχους και διοίκηση και ήδη δραστηριοποιείτε και σε άλλους τομείς στη χώρα μας.
Πότε θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια; Αν όλα πάνε καλά περί τα μέσα του επόμενου Φλεβάρη, αλλά ας κρατήσουμε μικρό καλάθι.
Στο μεταξύ, η επόμενη περιοχή στη χώρα μας που θα δούμε υδροπλάνα πιθανόν θα είναι η Κρήτη, καθώς εκεί έχουν ωριμάσει οι διαδικασίες για τη δημιουργία δικτύου υδατοδρομίων. Αν συμβεί αυτό, στην Κρήτη τα υδροπλάνα θα έχουν σημαντικό ρόλο στον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος της περιοχής, καθώς θα δώσει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να γνωρίσουν περισσότερα μέρη, κοντολογίς να ξοδέψουν τα χρήματα τους.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments