Μπορεί οι αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο να έχουν γονατίσει λόγω της κρίσης, για την Ryanair ωστόσο αυτή είναι μια περίοδος για περεταίρω ανάπτυξη. Και ανάπτυξη για τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, τον δαιμόνιο Μάικλ Ο’ Λίρι, σημαίνει περισσότερα αεροσκάφη, περισσότερα δρομολόγια, περισσότερες πτήσεις, περισσότεροι επιβάτες, και λιγότερος χώρος στους ανταγωνιστές.
Έτσι εν μέσω πανδημίας τον περασμένο Δεκέμβριο, αύξησε την αρχική παραγγελία του στην Boeing από 135 σε 210 ολοκαίνουργια 737 MAX 200, μια παραλλαγή του MAX 8 για εταιρείες χαμηλού κόστους. Αμέσως μετά, ξεκίνησε συζητήσεις για μια νέα παραγγελία άλλων εκατό Boeing 737 MAX 10. Το αφεντικό της Ryanair, σκοπεύει στο τέλος της επόμενης πενταετίας η εταιρεία του να διαθέτει στόλο από 600 Boeing, που θα την καθιστούν μακράν την μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης. Σήμερα ο στόλος της φτάνει τα 450 αεροσκάφη.
Ωστόσο σήμερα με μια αυστηρή και απαξιωτική ανακοίνωση, έκανε γνωστό πως διακοπεί τις διαπραγματεύσεις της με την Boeing για τα 100 MAX 10. «Δεν θα χάσουμε άλλο χρόνο σε αυτές τις διαπραγματεύσεις» δήλωσε ο Μάικλ Ο’ Λίρι. «H Boeing είναι πολύ αισιόδοξη για τη ζήτηση νέων αεροσκαφών, και γι΄ αυτό θέλει να πουλήσει ακριβά. Δεν συμμερίζεται κανείς αυτή την πρόγνωση. Ας αναρωτηθεί γιατί άλλοι μεγάλοι πελάτες της όπως η Delta και η Jet 2, έκαναν νέες παραγγελίες στην Airbus και όχι στην Boeing τις τελευταίες εβδομάδες”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair.
Ένα είναι σίγουρο, πως ο Μάικλ Ο’ Λίρι ξέρει πολύ καλά το παιχνίδι των διαπραγματεύσεων και φροντίζει η δημοσιότητα να είναι πάντα σύμμαχος του και να πιέζει τον αντίπαλο. Κατά καιρούς διαδίδει πως φλερτάρει και με άλλες εταιρίες για την αγορά νέων αεροσκαφών, όπως Airbus 320neo, αλλά και κινεζικά Comac C919 ή ρωσικά Irkut MS-21.
Όσον αφορά τα 737 Max 10 που θέλει να παραγγείλει από την Boeing, αφού πάρει την τιμή που επιθυμεί, μπορούν να μεταφέρουν 230 επιβάτες, τα 737 Max 9 μπορούν να μεταφέρουν 220 επιβάτες και τα 737 Max 200 που ήδη διαθέτει, μπορούν να μεταφέρουν 210 επιβάτες.

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments