Ο Όμιλος Lufthansa (περιλαμβάνει της εταιρείες Lufthansa, Swiss, Austrian, Brussels και Eurowings) επέστρεψε τις τελευταίες μέρες πάνω
από 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε πελάτες της που είχαν κλείσει εισιτήριο αλλά η πτήση τους λόγω κορωνοϊού ακυρώθηκε. Ανάμεσα σ΄αυτούς και αρκετοί Έλληνες.
Η εταιρεία ανακοίνωσε πως από τις 24 Αυγούστου διεκπεραίωσε περίπου 140.000 αιτήσεις επιστροφής χρημάτων, ωστόσο ο συνολικός αριθμός των εκκρεμών αιτημάτων είναι 1,2 εκατομμύρια.
Η επιστροφή χρημάτων αφορά σ΄αυτούς που είχαν εισιτήρια να πετάξουν με κάποια από τις εταιρείες του Ομίλου Lufthansa και όταν η πτήση τους ακυρώθηκε, δεν δέχθηκαν τη λύση του βάουτσερ, αλλά ζήτησαν επιστροφή χρημάτων. Σε άλλες συνθήκες η επιστροφή χρημάτων μετά από ακυρώσεις πτήσεων γίνεται μέσα σε δέκα μέρες, ωστόσο τώρα χρειάζεται αρκετούς μήνες.
Subscribe
0 Comments