Η Ryanair δεν χάνει ευκαιρία να επιτίθεται στην Lufthansa (είναι οι δυο μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες στην Ευρώπη), ιδιαίτερα όταν υποψιάζεται προνομιακή μεταχείριση από τα ευρωπαϊκά όργανα. Ο τελευταία ευκαιρία ήταν ο ισχυρισμός της Lufthansa, πως το προσεχές διάστημα θα πραγματοποιήσει 18 χιλιάδες πτήσεις με ελάχιστους ή καθόλου επιβάτες, λόγω μειωμένης ζήτησης, πτήσεις που δεν μπορεί να ακυρώσει καθώς κινδυνεύει να χάσει τις πανάκριβες και δυσεύρετες χρονοθυρίδες προσγείωσης στα πολυσύχναστα αεροδρόμια. Ο κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης λέει πως όποια αεροπορική εταιρεία ακυρώνει αυτή την εποχή πάνω από το 50% των προγραμματισμένων πτήσεων της, κινδυνεύει να χάσει τις χρονοθυρίδες της και άντε μετά να της ξαναβρεί. Οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες ζητούν αυτό το όριο να χαμηλώσει, επικαλούμενες όχι μόνο οικονομικούς αλλά και περιβαλλοντικούς λόγους. Ωστόσο η Ευρωπαϊκή Ένωση αντί μείωσης έδωσε κάποιες σημαντικές εξαιρέσεις.
Η Ryanair δεν αντιμετωπίζει τέτοιο ζήτημα καθώς πετά κυρίως σε μικρά περιφερειακά αεροδρόμια που οι χρονοθυρίδες της δεν κινδυνεύουν. Έτσι κάνει λόγο για «ψευδείς ισχυρισμούς της Lufthansa, που λατρεύει να χύνει κροκοδείλια δάκρυα σε σχέση με το περιβάλλον. Ο πραγματικός στόχος, ωστόσο, είναι να μπλοκάρει τα slots έτσι ώστε καμία άλλη αεροπορική εταιρεία να μην μπορεί να τα αποκτήσει». Αυτά ισχυρίζεται για τη Lufthansa η Ryanair και ζητά από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να μην ακούσει τους «ανειλικρινείς ισχυρισμούς» της γερμανικής αεροπορικής εταιρείας. Η λύση στο πρόβλημα είναι απλή ισχυρίζεται η Ryanair: «η Lufthansa θα πρέπει απλώς να πουλήσει τις θέσεις σε αυτές τις πτήσεις σε χαμηλές τιμές, ώστε να μην πετά άδεια. Έτσι θα βοηθήσει και στην ανάκαμψη της ταξιδιωτικής κίνησης».

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments