Γράφει ο Akis Dimarco

Απανωτά είναι τα χτυπήματα που δέχεται ο τουριστικός κόσμος της Β.Ελλάδας, την ίδια στιγμή που κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να περισώσει κάτι από τη φετινή λειψή τουριστική σεζόν. Και επειδή ποτέ δεν είχε την δυναμική και τις υποδομές των νησιών ώστε να καταστεί εξίσου ελκυστικό το τουριστικό προϊόν, σε συνδυασμό με τις κωλυσιεργίες στην κατασκευή νέων πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων, πάντα ήταν πιο ευάλωτος σε δύσκολες τουριστικά περιόδους, όπως η φετινή.
Μετά την ιλαροτραγωδία με τους Σέρβους τουρίστες και τις εικόνες απείρου κάλλους στον Προμαχώνα, τώρα που θα επιτραπεί η έλευση τουριστών από Ην. Βασίλειο, η Β. Ελλάδα μένει σε μεγάλο βαθμό απέξω. Και αυτό διότι ένας από τους μεγαλύτερους τουρ οπερέιτορ, η Jet2, ακυρώνει ολόκληρο το πτητικό της πρόγραμμα για Θεσσαλονίκη και το μεταθέτει για το 2021! Υπενθυμίζεται ότι η Jet2 συνδέει το αεροδρόμιο “Μακεδονία” με Λονδίνο-Στάνστεντ, Μάντσεστερ, Εδιμβούργο, Μπέρμιγχαμ, Λιντς, Νιούκαστλ, Ήστ Μίντλαντς. Άρα η Χαλκιδική κασι η Πιερία μένουν απέξω.
Και δεν είναι μόνο η Jet2, αλλά και η TUI, η οποία πετσοκόβει στη μέση το πρόγραμμά της και θα εκτελεί μειωμένο αριθμό πτήσεων μόνο από Λονδίνο και Μπέρμιγχαμ, αφήνοντας για το 2021 το Μάντσεστερ και το Μπρίστολ.
Αλλά και η τσεχική αγορά φέτος δεν θα στείλει τουρίστες στη Β. Ελλάδα. Η Smartwings έχει κρατήσει πτήσεις από Πράγα μόνο για τα μεγάλα παραθεριστικά κέντρα Κρήτης, Ρόδου, Κω, Ιονίων κτλ.. Ενώ και η Ryanair που θα ξεκινούσε πτήσεις από Πράγα τις μετέθεσε για το 2021.
Την ίδια στιγμή η αγορά της Σκανδιναβίας, που ήταν έτσι κι αλλιώς ισχνότατη στη Χαλκιδική αφού δεν έχει υπάρξει μέριμνα για περισσότερες πτήσεις από Δανία και Σουηδία ενώ Νορβηγία, Φινλανδία είναι εξαφανισμένες, έχει αποδεκατιστεί, καθώς εκτός από την SAS και την Ryanair καμία άλλη εταιρεία δεν έρχεται στο “Μακεδονία”, όταν στα νησιά Norwegian, Novair, DAT, Jettime, TUI Nordic, Finnair και Thomas Cook Scandinavia (μετονομασμένη σε Sunclass Airlines) φέρνουν χιλιάδες τουρίστες.
Ίσως έχει έρθει η ώρα να σκεφτούν καλά οι φορείς τουρισμού της Β. Ελλάδας το προσφερόμενο προϊόν τους και να γίνουν προσπάθειες για επαναπροσδιορισμό και βελτίωσή του, με στοχευμένη στρατηγική για μεγαλύτερη διείσδυση σε περισσότερες εταιρείες και σε περισσότερες αγορές.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments