Γράφει ο Akis Dimarco

Η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, έχει φέρει στα όριά τους τις περισσότερες αεροπορικές εταιρείες ανά τον κόσμο, οι οποίες προσπαθούν με νύχια και με δόντια να κρατηθούν, καταφεύγοντας σε περικοπές προσωπικού, δρομολογίων, αναβολή παραλαβής νέων αεροσκαφών και φυσικά σε κρατικό δανεισμό. Με την εμφάνιση δεύτερου κύματος πανδημίας στην Ευρώπη και με το χειμώνα προ των πυλών, όπου έτσι και αλλιώς η κίνηση μειώνεται, οι αεροπορικές εταιρείες βλέπουν τον εφιάλτη του μηδενισμού κίνησης και καθήλωσης αεροσκαφών να επιστρέφει και τρέχουν για να προλάβουν μια ενδεχόμενη οικονομική κατάρρευση. Η Easyjet, έχοντας ήδη την εμπειρία του προηγούμενου χειμώνα, περικόπτει δραματικά το πτητικό της έργο στην Ευρώπη και δη στην Ελλάδα. Μέχρι στιγμής, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί το πρόγραμμα του χειμώνα προβλέπει τα εξής:

Αθήνα:
-οι πτήσεις για Λονδίνο Gatwick αυξομειώνονται, ανάλογα με την περίοδο, από 2-5 την εβδομάδα, και από Φλεβάρη ξανά καθημερινό

-οι πτήσεις για Μάντσεστερ μειώνονται σε 2 την εβδομάδα

-το Εδιμβούργο σταματάει 29 Σεπτεμβρίου και οι πτήσεις ξαναρχίζουν 30 Μαρτίου 2021

-οι πτήσεις για Νάπολη μετατίθενται για αρχές Φλεβάρη
-οι πτήσεις για Βασιλεία δεν θα εκτελούνται από 30 Οκτώβρη μέχρι 18 Δεκεμβρίου

Θεσσαλονίκη:

-οι πτήσεις για Λονδίνο μειώνονται σε 4 την εβδομάδα
-οι πτήσεις για Μάντσεστερ αναστέλλονται από 23 Οκτωβρίου 2020 μέχρι 29 Μαρτίου 2021
-οι πτήσεις για Βερολίνο, σταματάνε στο Schoenefeld στις 23 Οκτωβρίου και ξεκινάνε από το νέο αεροδρόμιο, Berlin Brandenburg, στις 18 Δεκεμβρίου, κάθε Δευτέρα και Παρασκευή..

Φυσικά, επειδή τα δεδομένα με τον κορωνοϊό αλλάζουν συνεχώς, όλα είναι ρευστά και η εταιρεία να αναγκαστεί να προχωρήσει σε περαιτέρω τροποποιήσεις. Πάντως, τα κενά που αφήνει η Easyjet υπερκαλύπτονται από την πληθώρα εταιρειών στην Αθήνα, ενώ στην Θεσσαλονίκη η Ryanair και μετά η Wizzair έρχονται να συμπληρώσουν ό,τι μένει ακάλυπτο από την Easyjet.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments