Χρόνια τώρα παρακολουθούμε τις επινοήσεις των αεροπορικών εταιρειών (χαμηλού κόστους και μη) να εισπράξουν με διάφορους τρόπους περισσότερα χρήματα από τους επιβάτες τους. Μερικές φορές όμως ξεπερνούν τα όρια.
Δείτε τι συνέβη στις ΗΠΑ. Ένας επιβάτης της Frontier Airlines, μια αεροπορική εταιρεία που θεωρείται εξαιρετικά χαμηλού κόστους, όταν έφτασε η ώρα της επιβίβασης, του ζητήθηκε να τοποθετήσει την χειραποσκευή του στο ειδικό κουτί για να διαπιστώσουν αν οι διατάσεις της ήταν εντός των ορίων που θέτει η αεροπορική εταιρεία. Αν και ο επιβάτης ήταν σίγουρος πως η χειραποσκευή του ήταν εντός των ορίων, αυτή δεν χωρούσε στο κουτί οπότε του ζητήθηκαν 100 δολάρια για να μπορέσει να την πάρει μαζί του.
Ο επιβάτης που ήταν σίγουρος για τις διαστάσεις της χειραποσκευής του, πηγή σε διπλανή έξοδο όπου αναχωρούσε πτήση της Spirit Airlines, η οποία δέχεται χειραποσκευές με τα ίδια όρια που δηλώνει η Frontier στην ιστοσελίδα της. Και ω του θαύματος, στο κουτί της Spirit η χειραποσκευή του χωρούσε κανονικά.
Με το τέλος του ταξιδιού ο επιβάτης μήνυσε την Frontier για απάτη, υποστηρίζοντας πως τα κουτιά που έχει στις εξόδους για να μετρά τα όρια των χειραποσκευών, είναι μικρότερα από αυτά που δηλώνει στην ιστοσελίδα της.
Το πράγμα περιπλέκει όταν αποκαλύφθηκε πως η Frontier δίνει ποσοστά στους υπαλλήλους της από τα πρόστιμα που μαζεύουν κατά την επιβίβαση…

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments