Όπως πολλές φορές έχουμε αναφέρει, οι αεροπορικές εταιρείες, στη λογική του low cost πλέον οι περισσότερες, σπάνε το κεφάλι τους να ανακαλύψουν νέους τρόπους για να πάρουν επιπλέον χρήματα από τους επιβάτες τους.
Δείτε τι συμβαίνει με την Lufthansa. Η γερμανική εταιρεία εδώ και δυο χρόνια έκοψε το δωρεάν φαγητό και ποτό στις πτήσεις μικρών και μεσαίων αποσπάσεων. Προσφέρει πλέον μόνο ένα μπουκλάκι νερό και ένα σοκολατάκι. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η εταιρεία να εξοικονομήσει 47 λεπτά του ευρώ ανά επιβάτη. Μπορεί να φαίνεται λίγο ωστόσο αφορά σε εκατομμύρια επιβάτες. Επιπλέον η εταιρεία εισέπραξε τον τελευταίο χρόνο περίπου πέντε εκατομμύρια ευρώ από σνακ που πούλησε κατά τη διάρκεια των προαναφερόμενων πτήσεων.
Τώρα η Lufthansa σκέφθηκε κάτι ακόμη για να μεγιστοποιήσει το κέρδος της από τις πωλήσεις σνακ και ποτών και να μειώσει τη φύρα. Σνακ και ποτά που δεν πουλήθηκαν στην αρχή της πτήσης, θα προσφέρονται στη μισή τιμή λίγο πριν την προσγείωση. Το πρότζεκτ ονομάζεται Onboard Delights Last Minute και η εταιρεία ισχυρίζεται πως το κάνει για να μην πετιούνται τρόφιμα μετά την πτήση.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments