Η Κομισιόν και το δίκτυο συνεργασίας για την προστασία των καταναλωτών (CPC) ξεκίνησαν συντονισμένη έρευνα για τις τρέχουσες πρακτικές των αεροπορικών εταιρειών όσον αφορά τις ακυρώσεις με  στόχο τη συλλογή πρόσθετων πληροφοριών από τις αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ΕΕ σχετικά με το πώς ενημερώνουν τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους ως επιβατών και το πώς χειρίζονται τα αιτήματα επιστροφής χρημάτων.

Η Κομισιόν σημειώνει ότι σε περιπτώσεις που οι αεροπορικές εταιρείες δυσκολεύονται να αποζημιώσουν εγκαίρως όλους τους καταναλωτές, καλούνται να παράσχουν πληροφορίες σχετικά με το τι κάνουν για να αντιμετωπίσουν άμεσα αυτές τις δυσκολίες. Οι αεροπορικές εταιρείες έχουν προθεσμία τριών εβδομάδων για να απαντήσουν.

Η Κομισιόν προειδοποιεί ότι εφόσον κριθεί αναγκαίο η παρακολούθηση θα συνεχιστεί, με στόχο το σεβασμό των δικαιωμάτων των καταναλωτών και των επιβατών κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

 

 

 

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments