Οι ειδικοί λένε πως τα επιβατικά αεροπλάνα βγάζουν χρήματα μόνο όταν είναι στον αέρα. Όταν βρίσκονται στο έδαφος ξοδεύουν χρήματα. Έτσι για τις αεροπορικές εταιρείες, ιδιαίτερα τις χαμηλού κόστους, το ιδανικό είναι τα αεροσκάφη να μένουν το έδαφος ανάμεσα σε δυο πτήσεις 35 λεπτά. Σ΄αυτό το διάστημα ξεφορτώνουν επιβάτες και αποσκευές, φορτώνουν και φεύγουν για το επόμενο δρομολόγιο.
Ωστόσο η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ινδίας, η IndiGo, θέλει τα 35 λεπτά να τα κάνει 25. Έτσι θα περισσεύει χρόνος σε κάθε αεροσκάφος να κάνει ένα επιπλέον δρομολόγιο κάθε μέρα. Ο στόλος της αποτελείται από 277 αεροσκάφη.
Αποφάσισε λοιπόν να επιβιβάζει και να αποβιβάζει κόσμο και από τρίτη πόρτα του αεροσκάφους, αυτήν που βρίσκεται μπροστά και δεξιά, που συνήθως χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία του αεροσκάφους και για την επιβίβαση ατόμων με κινητικά προβλήματα.
Θυμίζουμε πως σε όλο τον κόσμο για την αποβίβαση και επιβίβαση των επιβατών χρησιμοποιούνται η μπροστά και πίσω αριστερή πόρτα των αεροσκαφών.
Ήδη η IndiGo παρουσίασε την ιδέα της στα μέσα μαζικής ενημέρωσης της Ινδίας (φώτο) και σταδιακά θα προχωρήσει στην επιβίβαση και αποβίβαση από τρεις πόρτες σε όλες τις πτήσεις με αεροσκάφη Airbus.
Πριν από δέκα περίπου χρόνια, η Ryanair ζητούσε από τις εταιρίες αεροσκάφη με μεγαλύτερες πόρτες, ώστε να επιβιβάζονται και να αποβιβάζονται ταυτόχρονα δυο άτομα. Τελικά το σχέδιο της δεν προχώρησε.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments