Καθώς οι αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο περιόρισαν δραματικά το πτητικό τους έργο λόγω της πανδημίας, αναζητούν άλλους τρόπους που θα τους δώσει κάποιο έσοδο. Έτσι κάποιες αεροπορικές εταιρείες, αρχικά από την Ταϊβάν και στη συνέχεια από την Ιαπωνία, το Μπρουνέι και την Αυστραλία, επινόησαν τα ταξίδια προς… το πουθενά.
Τι είναι αυτά; Είναι πτήσεις που ξεκινούν από κάποιο αεροδρόμιο και επιστρέφουν σ΄αυτό αφού πρώτα έχουν περάσει πάνω από κάποιες εντυπωσιακές, ενίοτε διάσημες περιοχές της χώρας τους και της ευρύτερης περιοχής, μεγάλες πόλεις κλπ, προκειμένου οι επιβάτες να τα θαυμάσουν από ψηλά. Οι πτήσεις αυτές διαρκούν από τρεις έως 13 ώρες και κατά τη διάρκεια τους οι επιβάτες έχουν ένα ιδιαίτερο σέρβις με ποτά, σνακ και ειδικά μενού, ενώ το αεροπλάνο έχει άδεια τουλάχιστον τα μισά του καθίσματα για τους γνωστούς λόγους. Το αεροσκάφος κάνει κύκλους πάνω από τις συγκεκριμένες περιοχές ώστε να μπορούν τα τις δουν και να τις φωτογραφίσουν όλοι οι επιβάτες χωρίς να σηκωθούν από τη θέση τους.
Το εκπληκτικό είναι πως τα εισιτήρια για αυτές τις πτήσεις γίνονται ανάρπαστα καθώς αγοράζονται σχεδόν αμέσως, δείχνοντας τον εθισμό πολλών ανθρώπων στα αεροπορικά ταξίδια. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως πριν μερικές μέρες μια παρόμοια πτήση για το πουθενά της αυστραλιανής Qantas, πούλησε τα εισιτήρια της μέσα σε 10 λεπτά και ας κόστιζαν από 500 ως 2.700 δολάρια. Καμιά άλλη εμπορική πτήση δεν το έχει καταφέρει αυτό.
Η ίδια εταιρεία έχει προγραμματίσει πτήσεις διάρκειας 13 ωρών που ένα μέρος της περνά πάνω από την Ανταρκτική (φώτο) με τιμές εισιτηρίων μέχρι και 3.700 δολάρια.
Πτήσεις για το πουθενά είχε προγραμματίσει και η Singapore Airlines, ωστόσο σύντομα άλλαξε γνώμη μετά την κριτική που δέχθηκε από περιβαλλοντικές οργανώσεις. Έτσι προτίμησε να μετατρέψει ένα γιγαντιαίο AIRBUS A-380 σε επίγειο εστιατόριο, προκειμένου να βελτιώσει τα έσοδα της.
Στην Ευρώπη δεν έχουμε τέτοιες πτήσεις. Η Lufthansa που ρωτήθηκε αν σκοπεύει να το κάνει, απέρριψε αμέσως την ιδέα και αυτή για περιβαλλοντικούς λόγους.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments