Δυο Ολλανδικά αεροδρόμια, το Schiphol του Άμστερνταμ και αυτό του Αϊντχόβεν, ανακοίνωσαν πως θα αποζημιώσουν τους ταξιδιώτες που βρίσκονταν εγκαίρως στο αεροδρόμιο μεταξύ 23 Απριλίου και 11 Αυγούστου, αλλά έχασαν την πτήση τους λόγω της μεγάλης αναμονής στον έλεγχο ασφαλείας.
Τα δυο αεροδρόμια σε συνεργασία με καταναλωτικές οργανώσεις της Ολλανδίας, δημιούργησαν μια φόρμα αποζημίωσης την οποία οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν μέχρι το τέλος του Σεπτέμβρη.
Αφορά σε αποζημίωση για εκ νέου κράτηση πτήσης ή για εναλλακτική μεταφορά με άλλα μέσα ή για επιπλέον έξοδα που έγιναν εξαιτίας της απώλειας της πτήσης ή για κρατήσεις και δραστηριότητες στον προορισμό που δεν μπορούσαν να ακυρωθούν.
Ωστόσο διευκρινίζουν πως δεν θα αποζημιώσουν για τις πολύωρες καθυστερήσεις όταν δεν υπάρχει απώλεια πτήσης.
Θυμίζουμε πως σε δεκάδες ευρωπαϊκά αεροδρόμια επικράτησε χάος το τελευταίο δίμηνο με αποτέλεσμα να ταλαιπωρηθούν χιλιάδες ταξιδιώτες εξαιτίας της έλλειψης επαρκούς προσωπικού στα αεροδρόμια.
Η εξέλιξη αυτή ενδεχομένως να οδηγήσει και άλλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια να αποζημιώσουν τον κόσμο που εξαιτίας τους καταστράφηκαν οι διακοπές τους.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments