Μπορεί οι εγκαταστάσεις του αεροδρομίου της Σόφιας να μην είναι αντάξιες μιας ευρωπαϊκής πρωτεύουσας, ωστόσο όλα δείχνουν πως έρχονται για αυτό καλύτερες μέρες. Η κοινοπραξία που ανέλαβε τη διαχείριση του για τα επόμενα 35 χρόνια, υπόσχεται επενδύσεις πολλών εκατομμυρίων που θα εκσυγχρονίσουν τις γερασμένες και παρατημένες εγκαταστάσεις του.
Την κοινοπραξία που ονομάζεται SOF Connect, αποτελούν η γαλλική επενδυτική εταιρεία Meridiam, η αυστριακή κατασκευαστική εταιρεία Strabag και η MUC International, θυγατρική του αεροδρομίου του Μονάχου.
Στόχος τους είναι όχι μόνο να βελτιώσουν θεαματικά τις εγκαταστάσεις του και να αυξήσουν τις δυνατότητες του, αλλά και να προσελκύσουν περισσότερες αεροπορικές εταιρείες.
Για το λόγο αυτό, το αεροδρόμιο που ήταν από τα φθηνότερα στην Ευρώπη όσον αφορά στις χρεώσεις του προς τις αεροπορικές εταιρείες, θα παραμείνει από τα φθηνότερα μέχρι να πιάσει τους στόχους του.
Ένας από αυτούς είναι οι υπερατλαντικές πτήσεις που το συγκεκριμένο αεροδρόμιο έχει να δει από το 1999. Η βουλγαρική αεροπορική εταιρεία Gullivair, που μεταξύ άλλων διαθέτει τρία Airbus A330-200, αεροσκάφη μακρινών αποσπάσεων, μπορεί να παίξει κάποιο ρόλο σ΄ αυτό.
 
Και το Βελιγράδι…
Στο μεταξύ, σε ένα άλλο βαλκανικό αεροδρόμιο, αυτό του Βελιγραδίου, υπερατλαντικές πτήσεις πραγματοποιούνται από το 2016 προς τη Νέα Υόρκη και μάλιστα με κερδοφόρα αποτελέσματα. Τώρα η Air Serbia, προμηθεύεται ένα δεύτερο Airbus A-330, προκειμένου να επεκτείνει τις μακρινές της πτήσεις προς Καναδά και Κίνα.
Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments