Και αυτό εξαιτίας των κυρώσεων που επέβαλαν οι δυτικές χώρες λόγω της εισβολής στην Ουκρανία. Και αυτό γιατί οι ευρωπαϊκές εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης που έχουν μισθώσει αεροσκάφη στις Ρωσικές αεροπορικές εταιρείες, θα πρέπει να τερματίσουν τις συμβάσεις τους μέχρι το τέλος αυτού του μήνα.
Κοντολογίς οι Ρωσικές αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να επιστρέψουν αμέσως τα αεροπλάνα που έχουν μισθώσει. Σύμφωνα με εκτιμήσεις από τα 980 αεροπλάνα που πετούν για λογαριασμό Ρωσικών αεροπορικών εταιρειών, τα μισά είναι με μίσθωση από την Ευρώπη. Παραμένει άγνωστο αν οι αεροπορικές εταιρείες τα επιστρέψουν ή με εντολή του Κρεμλίνου τα παρακρατήσουν, για να εκτελούν εσωτερικά δρομολόγια στην αχανή Ρωσία.
Για την επιβατική αεροπορία της Ρωσίας αυτό δεν είναι το μόνο πρόβλημα. Η Boeing και η Airbus ανακοίνωσαν πως σταματούν να παρέχουν ανταλλακτικά και τεχνική υποστήριξη στις ρωσικές αεροπορικές εταιρείες. Επίσης η γερμανική Lufthansa Technik, σταμάτα την τεχνική υποστήριξη στα αεροσκάφη 11 αεροπορικών εταιρειών της Ρωσίας.
Και τι μπορεί να κάνει η Ρωσία; Να βασιστεί στο στόλο που κληρονόμησε από την Σοβιετική Ένωση, ο οποίος πλέον είναι γερασμένος, κατηγορίας «ιπτάμενα φέρετρα», καθώς επίσης και στα αεροσκάφη που η ίδια παράγει, δηλαδή τα Sukhoi Superjet 100. Ωστόσο το συγκεκριμένο αεροσκάφος έχει παρουσιάσει αρκετά τεχνικά προβλήματα και δεν κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη ούτε των ρωσικών αεροπορικών εταιρειών. Παράγεται εν μέρει με δυτική τεχνολογία στην οποία πλέον δεν έχει πρόσβαση, αν και η ρωσική εταιρεία ήθελε να αντικαταστήσει τα δυτικά μέρη του αεροσκάφους με ρωσικά προκειμένου να το εξάγει στο Ιράν, το οποίο ταλαιπωρείται από το δυτικό εμπάργκο.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments