Τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο για την πολιτική αεροπορία της Ρωσίας. Οι ρωσικές αεροπορικές εταιρείες διέκοψαν τα διεθνή τους δρομολόγια πλην ελαχίστων σε φιλικές χώρες, όχι μόνο γιατί λόγω των κυρώσεων πολλές χώρες έχουν κλείσει τον εναέριο χώρο τους σ΄αυτές, αλλά και γιατί τα αεροσκάφη κινδυνεύουν να κατασχεθούν αν βρεθούν σε ξένα αεροδρόμια. Και αυτό γιατί τα περισσότερα είναι χρονομισθωμένα από δυτικές εταιρείες οι οποίες διέκοψαν τις συμβάσεις τους με τις ρωσικές αεροπορικές εταιρείες λόγω των κυρώσεων. Οι Ρώσοι δεν τα επιστρέφουν στους ιδιοκτήτες τους αλλά και δεν μπορούν να τα δρομολογήσουν εκτός Ρωσίας. Κάτι λέγεται στη Ρωσία περί εθνικοποίησης των αεροσκαφών ωστόσο κανείς δεν γνωρίζει πως μπορεί να γίνει αυτό. Καθώς τα περισσότερα σύντομα θα ξεμείνουν από ανταλλακτικά, φημολογείται ότι θα επανέλθουν τα παροπλισμένα επιβατικά αεροσκάφη της σοβιετικής εποχής, που ωστόσο είναι κατηγορίας «ιπτάμενα φέρετρα».
Στο μεταξύ ανώτατα διευθυντικά στελέχη της κρατικής Aeroflot παραιτούνται από τη θέση τους, όπως ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής Andrey Panov, που παραιτήθηκε και έφυγε από τη Ρωσική Ομοσπονδία. «Μακριά από τη Ρωσία. Μακριά από την Aeroflot. Η παλιά ζωή τελείωσε», έγραψε στο Facebook. Στις αρχές Μαρτίου παραιτήθηκε και ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας Pobeda, ο Andrey Kalmykov, που είναι θυγατρική χαμηλού κόστους της Aeroflot.
Στο μεταξύ άγνωστο παραμένει τι συμβαίνει με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Aeroflot, τον Mikhail Poluboyarinov. Υπήρχαν φήμες ότι είχε παραιτηθεί. Αυτό αργότερα διαψεύστηκε, ωστόσο το πού βρίσκεται το αφεντικό της Aeroflot είναι ακόμα ασαφές. Το όνομα του Poluboyarinov είναι στη λίστα κυρώσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σύμφωνα με το Forbes, το 2020 ο Poluboyarinov κατατάχθηκε στην 52η θέση στη λίστα των «100 δημοσίων υπαλλήλων με τα υψηλότερα εισοδήματα». Η περιουσία του υπολογίστηκε σε 285,7 εκατομμύρια ρούβλια.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments