Η απόφαση που πήρε η διοίκηση της Ryanair να ακυρώσει πάνω από δυο χιλιάδες πτήσεις από τώρα και μέχρι το τέλος του Οκτώβρη, καθώς όπως η ίδια παραδέχτηκε τα έκανε θάλασσα στον προγραμματισμό με τις άδειες των πιλότων της, άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου κατά της εταιρείας. Οι επικρίσεις που δέχεται είναι πολλές σε όλη την Ευρώπη και αποκαλύπτονται διάφορες πτυχές του τρόπου λειτουργίας της. Παρ΄όλο που η εταιρεία διαβεβαιώνει σε κάθε ευκαιρία πως θα αποζημιώσει τους επιβάτες που πλήττονται με ότι προβλέπουν οι Ευρωπαϊκοί κανονισμοί, μέχρι στιγμής δεν ήρθαν στη δημοσιότητα περιπτώσεις επιβατών που αποζημιώθηκαν παρά μόνο περιπτώσεις επιβατών που δεν μπορούν να βγάλουν άκρη με τις ηλεκτρονικές διαδικασίες της Ryanair. Η εταιρεία ζητά και πάλι συγνώμη και υπόσχεται πως θα προσλάβει επιπλέον προσωπικό για να ανταπεξέλθει στα αιτήματα των επιβατών. Περίπου 35 εκατομμύρια ευρώ υπολογίζεται πως θα στοιχίσουν στην εταιρεία οι αποζημιώσεις, ένα ποσό που δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ασήκωτο βάρος σε μια εταιρεία που δηλώνει ετήσια κέρδη πάνω από ένα δισεκατομμύριο. Ωστόσο η εταιρεία δεν έδειξε στο παρελθόν ότι έχει κουλτούρα αποζημιώσεων προσπαθώντας να εξαντλήσει προς όφελος της κάθε παραθυράκι των κανονισμών.

Στο μεταξύ κάποιοι αμφισβητούν ανοιχτά ότι η πραγματική αιτία των ακυρώσεων είναι ο κακός προγραμματισμός των αδειών του ιπτάμενου προσωπικού.

Σε επιστολή που έστειλε πρώην πιλότος της Ryanair στην εφημερίδα Guardian, υποστηρίζει επικαλούμενους την οκταετή του εμπειρία στην εταιρεία και την πληροφόρηση που έχει από πρώην συναδέλφους του, ότι το πρόβλημα είναι οι πολλές παραιτήσεις πιλότων (πάνω από 700 μόνο φέτος) τους οποίους η εταιρεία δεν προλαβαίνει να αντικαταστήσει. Ο ίδιος υποστηρίζει πως οι πιλότοι παραιτούνται από την εταιρεία καθώς δεν μπορούν να αντέξουν τον αυξημένο φόρτο εργασίας, την έλλειψη εργασιακών δικαιωμάτων και την κακομεταχείριση από την διοίκηση της εταιρείας.

Στον βελγικό τύπο το θέμα των ακυρώσεων παίζει πολύ ψηλά καθώς ο κόσμος είναι εξοργισμένος. Η εφημερίδα Le Soir, σε πρωτοσέλιδο δημοσίευμά της, μιλά για το τέλος του κύκλου ενός οικονομικού μοντέλου της Ryanair, υποστηρίζοντας ότι για την ιρλανδική αεροπορική εταιρεία, η οποία άλλαξε ριζικά τον ευρωπαϊκό ουρανό την τελευταία εικοσαετία και έγινε το νούμερο ένα στην Ευρώπη, έφθασε στο τέλος της λογικής και των κινήτρων της επιτυχίας της.

Η εφημερίδα L’ Echo στο κύριο άρθρο της, υπογραμμίζει ότι πέρασε πια η εποχή που οι επιβάτες λόγω των χαμηλών τιμών αποδέχονταν να τους κακομεταχειρίζονται. Επισημαίνει ότι πλέον ο επιβάτης απαιτεί σεβασμό, γεγονός που θα πρέπει να το γνωρίζει στο εξής η εταιρεία, διαφορετικά κινδυνεύει να καταστραφεί κάθε προσπάθεια αποκατάστασης της εταιρικής εικόνας της.
Τέλος η La Libre Belgique στο κεντρικό της πρωτοσέλιδο μιλά για επανάσταση των πιλότων της Ryanair, ενάντια στη διοίκηση της εταιρείας.

 

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments