Η Air France γιορτάζει φέτος το 20ο έτος λειτουργίας του hub του Παρισιού στο Charles de Gaulle. Από τις 31 Μαρτίου 1996 η Air France επενδύει σταθερά και κεφαλοποιεί τα πλεονεκτήματα του αεροδρομίου με στόχο την βελτίωση της λειτουργικής του απόδοσης. Περίπου 6.500 προσωπικό της Air France εξυπηρετεί 100.000 άτομα καθημερινά. Ο κόμβος προσφέρει 25.000 δυνατότητες σύνδεσης πτήσεων κάθε εβδομάδα.

Σε κάθε στάδιο του ταξιδιού τους, οι πελάτες εξυπηρετούνται από απλοποιημένες και εύληπτες ψηφιακές λύσεις:
-247 σημεία αυτόματης εξυπηρέτησης για να κερδίζουν οι επιβάτες χρόνο εκτυπώνοντας την κάρτα επιβίβασης ή τα tags αποσκευών
-58 αυτόματα σημεία παράδοσης αποσκευών με χρόνο παράδοσης τα 30 δευτερόλεπτα
-56 πύλες επιβίβασης για ένα A320 εξυπηρετώντας 178 επιβάτες σε 12 λεπτά.
-2.500 tablets χρησιμοποιούνται από το προσωπικό εδάφους της Air France με σκοπό να προσφέρεται στους πελάτες γρήγορη και προσωπική ανταπόκριση όπου και να βρίσκονται στο αεροδρόμιο.
-Στα lounges επίσης της Air France προσφέρεται WiFi αποκλειστικά για τους επισκέπτες τους.

Το Hub σε νούμερα

-1.000 αναχωρήσεις και αφίξεις καθημερινά
-59,431 ασυνόδευτά ανήλικα αναχώρησαν από τον κόμβο του Charles de Gaulle στο Παρίσι το 2016
-100.000 αποσκευές εξυπηρετούνται καθημερινά
-40 εκατομμύρια πελάτες επιλέγουν τον κόμβο του Charles de Gaulle στο Παρίσι κάθε χρόνο
-320 προορισμοί σε 114 χώρες εξυπηρετούνται από τον όμιλο Air France-KLM
-Η Air France διαθέτει επτά Business class lounges και ένα La Première lounge

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments