Στην προκήρυξη διαγωνισμού για τις 12 άγονες αεροπορικές γραμμές προχωρά η κυβέρνηση. Ωστόσο αυτή τη φορά αυτό θα γίνει με αυστηρούς όρους και προϋποθέσεις. Έτσι ο διαγωνισμός προβλέπει ακόμη και το εύρος της τιμής του εισιτηρίου σε κάθε δρομολόγιο ανάλογα με την περίοδο, αλλά και την καλή εκτέλεση του προγράμματος των πτήσεων με συνέπεια και συνέχεια αλλιώς θα επιβάλλονται αυστηρά πρόστιμα.
Μετά την κατάρρευση της Astra Airlines, την πίτα των άγονων γραμμών θα μοιραστούν η Olympic και η Sky Express, καθώς η Ellinair δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται, ούτε έχει τον κατάλληλο τύπο αεροσκάφους για τα μικρά αεροδρόμια των άγονων προορισμών.
Πολύ σημαντικό είναι οι άγονοι προορισμοί με τουριστικό ενδιαφέρον, όχι μόνο να διατηρούν τακτική αεροπορική σύνδεση, αλλά να συνδεθούν με το δίκτυο εξωτερικού που επί του παρόντος μόνο η Aegean διαθέτει, καθώς έτσι θα γίνει πιο εύκολη η προσέλκυση ξένων τουριστών.
Οι ναύλοι που ορίζει η σχετική απόφαση, διαμορφώνονται σε διαφορετικό ύψος ανάλογα με την περίοδο εκτέλεσης του δρομολογίου, ως εξής: Αθήνα – Σκιάθος και Αθήνα – Ικαρία (από 60 έως 75 ευρώ), Αθήνα – Σύρος (από 55 έως 70 ευρώ), Αθήνα – Λέρος και Αθήνα – Αστυπάλαια (από 65 έως 80 ευρώ), Αθήνα – Κάλυμνος (από 70 έως 90 ευρώ), Θεσσαλονίκη – Χίος (από 70 έως 85 ευρώ), Αθήνα – Σκύρος (από 50 έως 65 ευρώ), Θεσσαλονίκη – Σάμος (από 80 έως 95 ευρώ), Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα (από 85 έως 100 ευρώ), Ρόδος – Κάσος (από 45 έως 60 ευρώ), Ρόδος – Κάρπαθος (από 40 έως 55 ευρώ), Κάρπαθος – Κάσος (από 35 έως 45 ευρώ) και Ρόδος – Καστελλόριζο (από 40 έως 55 ευρώ).

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments