Η τετραήμερη απεργία που εξήγγειλαν οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας και τελικά την ανέστειλαν λίγες ώρες πριν αυτί ξεκινήσει, προκάλεσε μεγάλη ταλαιπωρία στο επιβατικό κοινό και ακόμη μεγαλύτερη αναστάτωση στις αεροπορικές εταιρείες και τα τουριστικά γραφεία.
Η Aegean με επιστολή που έστειλε στα μέλη του προγράμματος Miles and Bonus, εξηγεί πως αντιμετώπισε την κατάσταση και ευχαριστεί για την κατανόηση το κοινό.
Η επιστολή αναφέρει:

Αγαπητό μας Μέλος,
Γνωρίζουμε την ταλαιπωρία και την αναστάτωση που έχει προκληθεί σε πολλούς από εσάς λόγω της ανακοίνωσης της απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας και των αναγκαστικών ακυρώσεων πτήσεων στις οποίες προχωρήσαμε.
Η απεργία είχε προκηρυχτεί για τις 9, 10 και 12, 13 Οκτωβρίου. Όταν αναγκαστήκαμε να ακυρώσουμε την Παρασκευή το βράδυ τις πτήσεις των δύο πρώτων ημερών, έπρεπε να βρεθεί λύση για 40.000 επιβάτες ενώ άλλοι 35.000 επιβάτες του δεύτερου 48ωρου ήταν επίσης σε αναστάτωση. Δυστυχώς, πάρα τις προσπάθειες που καταβάλαμε ενισχύοντας το τηλεφωνικό μας κέντρο με επιπλέον βάρδιες και 24ωρη λειτουργία και παρά την ουσιαστική βοήθεια που λάβαμε από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, υπήρξαν ιδιαίτερα μεγάλες αναμονές στο τηλεφωνικό κέντρο αφού όλοι οι επιβάτες καλούσαν ταυτόχρονα για αλλαγές.
Όταν ανεστάλη η απεργία αργά το Σάββατο, λίγες ώρες πριν ξεκινήσει, κάναμε ότι ήταν δυνατό για να επαναφέρουμε άμεσα όλες μας τις πτήσεις για την Κυριακή και την Δευτέρα και φυσικά να τις διαθέσουμε στους επιβάτες μας προκειμένου να κρατήσουν θέσεις εκ νέου. Αναπόφευκτα, υπήρξε και πάλι δυσκολία στην επικοινωνία λόγω του σημαντικού όγκου αιτημάτων. Όλο το διάστημα αυτό, υπήρχε ενημέρωση από το site και τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης της εταιρίας μας.
Ο μόνος σκοπός της επικοινωνίας μας αυτής, είναι να σας ευχαριστήσουμε για μία ακόμα φορά για την επιλογή της εταιρείας μας και για την υπομονή όσων από εσάς υπέστησαν την ταλαιπωρία των αλλαγών και της δύσκολης επικοινωνίας μαζί μας. Σε τέτοιες καταστάσεις που προκαλούνται εκτός δικού μας ελέγχου (από απεργίες ή από καιρικά φαινόμενα), καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια και γνωρίζουμε ότι κάποιες φορές δεν είναι αρκετό.
Στις επόμενες ώρες, με την εξυπηρέτηση του μεγαλύτερου όγκου επαφών, θα έχουμε επιστρέψει στο ποιοτικό επίπεδο ανταπόκρισης που πρέπει να μας χαρακτηρίζει πάντα.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
Με εκτίμηση,
Δημήτρης Γερογιάννης
Διευθύνων Σύμβουλος”

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments