Το 2017 συμπληρώνονται 20 χρόνια από την ημέρα που άνοιξε τις πόρτες του το αριστοκρατικό και κοσμοπολίτικο ξενοδοχείο 5 αστέρων, το Mediterranean Palace στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Επτά χρόνια αργότερα, το 2004 ανεγέρθηκε το μεγαλύτερο συνεδριακό ξενοδοχείο της πόλης, το μεγαλοπρεπές Grand Hotel Palace 5*, σε κομβικό σημείο στη δυτική είσοδο της πόλης.
Δημιουργός και των δύο ξενοδοχείων ο τολμηρός και ευφυής επιχειρηματίας Σεραφείμ Δεδέογλου. Σήμερα, οι οικογένειες της Πόλυς, της Γλυκερίας και της Ντόμης Δεδέογλου (φωτο) βασίζονται στις οικογενειακές αξίες και στην εξαιρετική πορεία των ξενοδοχείων, με κοινούς στόχους κάτω από ένα όνομα, για να διαμορφώσουν τους όρους μιας νέας προοπτικής. Προχωράνε ένα βήμα μπροστά και ενώνουν τις δυνάμεις και τις ιστορίες των δύο ξενοδοχείων προς ένα μεγάλο όραμα, μια κοινή πορεία.
Η μετουσίωση αυτής της σύμπραξης είναι η δημιουργία των …«The Luxury Hotels»
Η υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης, οι αναβαθμισμένες υπηρεσίες, ο επαγγελματισμός, η υπευθυνότητα και η αφοσίωση των ευχαριστημένων πελατών είναι οι αξίες που εμπνέουν και καθοδηγούν στη νέα πορεία της εταιρείας.
Η μοναδική εταιρεία στην πόλη της Θεσσαλονίκης με δύο ξενοδοχεία 5* και συνολικά 384 δωμάτια, 20 συνεδριακές αίθουσες, 2 υπόγεια & 2 υπαίθρια parking 200 θέσεων στάθμευσης και 200 ανθρώπους που φροντίζουν να προσφέρουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, με χαμόγελο.
Το νέο λογότυπο των The Luxury Hotels αντανακλά το όραμα της νέας εταιρείας μπροστά στις συναρπαστικές προκλήσεις που δημιουργούνται. Η νέα εικόνα και η συνολική εταιρική ανανέωση δηλώνει την στρατηγική εξωστρέφειας τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά.

Στην τυπογραφία έχει χρησιμοποιηθεί μία πρωτότυπη, καθαρή και ισοπαχής γραμματοσειρά στην οποία προστέθηκαν elegance στοιχεία για να ταιριάζει με την αρχιτεκτονική των δύο κτιρίων.
Στο σήμα οι γραμμές δείχνουν εξέλιξη, πρόοδο και επαγγελματισμό ενώ οι καμπύλες τους προσδίδουν αρμονία. Η διαγώνια κλίση τους δηλώνει δυναμική, ζωντάνια και ενέργεια. Συμβολίζουν την ανάπτυξη και την πρόοδο που είναι πυλώνες στρατηγικής κάθε σύγχρονης επιχείρησης. Το σχήμα είναι πολύπλευρο με αφαιρετικά στοιχεία και φανερώνει με μία δεύτερη πλάγια ματιά τα αρχικά γράμματα του ονόματος l (luxury) και h (hotels).
Τέλος, το χρυσό χρώμα που χρησιμοποιείται προσδίδει την ζεστασιά, την αυθεντικότητα και την θετική ακτινοβολία των ξενοδοχείων. Συνδέεται με τον αριστοκρατικό και κοσμοπολίτικο χαρακτήρα τους, τη χαλάρωση και την πολυτέλεια.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments