Ένα πολύ ενδιαφέρον τουριστικό συνέδριο θα γίνει στη Θεσσαλονίκη την Παρασκεύ. Το διοργανώνει η HELEXPO στα πλαίσιο των παραλλήλων εκδηλώσεων της φετινής 32ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού PHILOXENIA που ξεκινά την την ίδια μέρα στη Θεσσαλονίκη.
Με τίτλο “{Re}Branding Destinationς: Image making” το συνέδριο εστιάζει το ενδιαφέρον του στις μεθόδους και τα μέσα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν, ώστε ο τουριστικός προορισμός να μπορεί να αναπτυχθεί σύμφωνα με τις νέες επιταγές της αγοράς. Αξιόλογοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά και αρμόδιοι παράγοντες, θα απαντήσουν σε σημαντικά ερωτήματα που αφορούν στην αναβάθμιση της τουριστικής εικόνας ενός τόπου.
Με τη λήξη του συνέδριου το απόγευμα, τη σκυτάλη θα πάρει ένα workshop με θέμα Destination Thessaloniki 2020, όπου ομάδες εργασίας θα αποφανθούν για το πώς οραματίζονται τη νέα ταυτότητα της Θεσσαλονίκη του 2020 (city branding).
Θα γίνει στην Αίθουσα “Αιμίλιος Ριάδης”, στο εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο της ΔΕΘ’

Πρόγραμμα Συνεδρίου
Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

9:00 – 9:30 Καφές καλωσορίσματος – Εγγραφές
9:30 – 10:00 Έναρξη Συνεδρίου – Χαιρετισμοί
-Τάσος Τζήκας
Πρόεδρος ΔΕΘ – HELEXPO
-Έλενα Κουντουρά
Υπουργός Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού
-Aπόστολος Τζιτζικώστας
Περιφερειάρχης Kεντρικής Μακεδονίας
-Γιάννης Μπουτάρης
Δήμαρχος Θεσσαλονίκης

10:00 – 10:30
Το μοντέλο των Βαλκανικών πόλεων: Mια κοινή πορεία – AQS

-Miodrag Popovic
Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Τουρισμού Βελιγραδίου
-Stefan Stoyanov
Αντιδήμαρχος Ευρωπαϊκών και Διεθνών Σχέσεων Φιλιππούπολης
-Gjoko Apostolov
Επικεφαλής Τμήματος Τουρισμού & Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης
Οχρίδας
-Emel Gοnenc Guler
Eκπρόσωπος της Ένωσης Τουριστικής Προβολής, Αδριανούπολη Tουρκίας
-Σπύρος Πέγκας
Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων Θεσσαλονίκης

10:30 – 12:00
Συνεδρία I
H ταυτότητα ενός τουριστικού προορισμού απαιτεί στρατηγική

-Κώστας Χατζηεμμανουήλ Δήμαρχος Θάσου
-Hλίας Ψινάκης Δήμαρχος Μαραθώνα

“Ιστορία και προοπτικές προώθησης νέων προορισμών της Ελλάδας στη Ρωσική αγορά”
-Μaria Grigoryeva
Εμπειρογνώμονας Διεθνών Επικοινωνιών Αγ. Πετρούπολη, Ρωσία

“Το branding ως νέα στρατηγική για την ανάδειξη της πόλης ως προορισμός καινοτομίας”
Παντελής Αγγελίδης
Πρόεδρος στην Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας ΑΕ

“Το ελληνικό κρασί πολύτιμος πρεσβευτής για την Ελλάδα στην αγορά των ΗΠΑ”
Σοφία Πέρπερα
Διευθύντρια του Γραφείου Οίνου της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Αμπέλου και Οίνου στη Βόρεια Αμερική

Συντονιστής Συνεδρίας
Γιώργος Δρακόπουλος
Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος tourism generis, Ειδικός Σύμβουλος, Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού

12:15 – 13:30
Συνεδρία II
Από τη χώρα στην τοποθεσία: σύνδεση και διαφορές

“Η ταυτότητα της τοποθεσίας ως «προϊόν», υπό την ομπρέλα της εθνικής ταυτότητας προορισμού”

Dr Heather Skinner
Ειδική Σύμβουλος Τουρισμού για τη συνεργασία Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα σχετικά με την Τουριστική Ανάπτυξη & το Μάρκετινγκ Προορισμών

“Τα αεροδρόμια ως μέσο ανάπτυξης των προορισμών”
Γιώργος Βήλος
Γενικός Διευθυντής Εμπορικής και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, FRAPORT-GREECE

“Desti-nation branding: από όπου όλα ξεκινούν!”
Δρ Αντώνης Γιαννόπουλος
Υπεύθυνος Σπουδών BA/MA, Τμήμα Διοίκησης Ξενοδοχειακών & Τουριστικών Επιχειρήσεων, BCA -Ιδρυτής & Εκδότης, the voyager voice

“Ανακαλύπτοντας την ταυτότητα ενός προορισμού”
Γιάννης Μιχαηλίδης
Διευθυντής, Ηospitality & Tourism Consulting

“(Re)branding Λάρισα”
Tάσος Γούσιος
Διευθυντής στην εταιρία Αlpha Marketing Greece

Συντονιστής Συνεδρίας
Νικόλ Καζαντζίδου, Δημοσιογράφος, Yπεύθυνη τουριστικών θεμάτων Β. Ελλάδας Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων και ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ FM 104,9

13:30 – 14:10
Ημι-συνεδρία
“Interventionist Strategies for Correcting A Negative Destination Image”
με την υποστήριξη του ACT – American College of Greece
Dr John Daly *
Διευθυντής Διασφάλισης Ποιότητας, Swiss Education Group

14:10 – 15:10
Μεσημεριανό Διάλειμμα και Δικτύωση

15:10 – 16:30
Συνεδρία ΙΙΙ
Ζούμε στην εποχή του διαδικτυακού τουριστικού μάρκετινγκ
Chiara Ravara Διευθύντρια Πωλήσεων και Μάρκετινγκ στη Ryanair

“Tel aviv Goes Global”
Lior Meyer Διευθυντής Βrand Μάρκετινγκ και Επικοινωνιών της Global Tel Aviv

“Η ηλεκτρονική παιχνιδοποίηση ως συντελεστής επανατοποθέτησης του τουριστικού προϊόντος”
Χρήστος Βασιλειάδης Αν. Καθηγητής Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Διευθυντής Μεταπτυχιακού Προγράμματος (ΜΤΜ)

“Aνάπτυξη της διαπολιτισμικής ευφυΐας της τουριστικής επιχείρησης στη διαδικτυακή της παρουσία”
Γιάννης Στεργής Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της HYPHEN ΑΕ

“Η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ από ελληνικές, μικρού και μεσαίου μεγέθους τουριστικές επιχειρήσεις”
Χαρίκλεια Τζανάκη / Λεωνίδας Xατζηθωμάς Φοιτήτρια στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) / Λέκτορας
Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Εργαστήριο Μάρκετινγκ MARLAB, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Συντονιστής Συνεδρίας
Σάκης Παπαδόπουλος, Δημοσιογράφος, Αρχισυντάκτης “Omorfa Taxidia”

16:45 – 17:00
Εγγραφές στο Διαδραστικό Εργαστήριο “Destination Thessaloniki 2020”

17:00 – 19:30
Διαδραστικό Εργαστήριο

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments