Το Μάρτιο του 2012 οργανώθηκε στο Βόλο το 1ο Συνέδριο Marketing και Branding του Τόπου με μεγάλη επιτυχία και με ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο. Το 2ο Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στη Λάρισα από 31 Μαρτίου εως 2 Απριλίου και φιλοδοξεί να συνεχίσει τη προσπάθεια, προσκαλώντας ειδικούς επιστήμονες, στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Δημόσιας Διοίκησης και επαγγελματίες να παρουσιάσουν την εμπειρία τους στο αντικείμενο.
Το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και ο Δήμος Λαρισαίων σε συνεργασία με φορείς και οργανισμούς της πόλης, καλούν όλους όσοι ασχολούνται και εμπλέκονται στη διαμόρφωση της εικόνας ενός τόπου να συνεισφέρουν στο Συνέδριο και τις παράλληλες εκδηλώσεις ως εισηγητές, εκθέτες ή ακροατές.

Υποβολή περιλήψεων
Οι εισηγήσεις από ερευνητές, μελετητές, φοιτητές, υποψήφιους διδάκτορες, επαγγελματίες, συμβούλους, εκπροσώπους της Τοπικής και Δημόσιας Διοίκησης κ.ά. θα πρέπει να εντάσσονται στο γενικό θέμα του συνεδρίου. Οι εισηγήσεις θα αναφέρονται σε θεωρητικά ζητήματα, εμπειρικές εργασίες, έρευνες πεδίου, ειδικές δράσεις, μελέτες περιπτώσεων, καμπάνιες προβολής κ.ά. που μπορούν να προσφέρουν νέες ιδέες και βέλτιστες πρακτικές. Οι εισηγήσεις καλό είναι να εστιάζουν σε έναν (ή περισσότερους) από τους κεντρικούς θεματικούς άξονες και δεν θα πρέπει να έχουν το χαρακτήρα διαφήμισης εταιρικών υπηρεσιών.
Όσοι ενδιαφέρονται, θα πρέπει να αποστείλουν έως τις 19 Δεκεμβρίου κείμενα περιλήψεων στα ελληνικά ή στα αγγλικά 250-350 λέξεων, σύμφωνα με τις προδιαγραφές συγγραφής περίληψης και το υπόδειγμα περίληψης, που υπάρχουν στον ιστότοπο του συνεδρίου και ειδικότερα στο σύνδεσμο:http://www.placemarketing2.gr/speakers-list/…

Ενδεικτικοί κεντρικοί θεματικοί άξονες
1. Το Marketing και Branding Τόπου ως εργαλεία στην ανάπτυξη των πόλεων και των περιφερειών
2. Ο ρόλος της κοινωνίας των πολιτών στις διαδικασίες του Marketing και Branding Τόπου: Συμμετοχικός σχεδιασμός, συντονισμός εταίρων και επίλυση συγκρούσεων
3. Η πολιτιστική κληρονομιά, η δημιουργικότητα και οι πολιτιστικοί φορείς ως στοιχείο Προβολής της Ταυτότητας του Τόπου
4. Οι επιδράσεις της διοργάνωσης φεστιβάλ και ειδικών γεγονότων στην εικόνα της πόλης
5. Διαχείριση και προβολή προορισμού στο πλαίσιο της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης
6. Marketing και Branding Τόπου για την προσέλκυση επενδυτών και επιχειρήσεων
7. Η εφαρμογή και η αξιολόγηση του αποτελέσματος των διαδικασιών Marketing και Branding Τόπου
8. Η Eικόνατου Tόπου (αρχιτεκτονική, urban design, communication design, logo design)
9. Ερευνητικά εργαλεία και μέθοδοι αξιολόγησης στρατηγικών
10. Nation Branding καιΔιεθνήςΔιπλωματία
11. Placee-marketing. Κοινωνική δικτύωση. Διεθνή δίκτυα
12. Τοπίο και ταυτότητα
13. Η εικόνα και η ταυτότητα των ελληνικών πόλεων

Κρίσιμες ημερομηνίες
Προθεσμία υποβολής περιλήψεων: 19 Δεκεμβρίου 2016
Κοινοποίηση απόφασης αποδοχής περιλήψεων: 16 Ιανουαρίου 2017
Προθεσμία υποβολής διορθωμένων περιλήψεων και/ή πλήρων κειμένων για τα πρακτικά του συνεδρίου: 20 Φεβρουαρίου 2017
Έγκαιρη εγγραφή (για ένταξη στο πρόγραμμα του συνεδρίου): 28 Φεβρουαρίου 2017
 

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments