Αυτό είναι το συμπέρασμα της συνέντευξης τύπου που έδωσε χθες ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, με αφορμή τα αποτελέσματα του 4ου Travel Trade Athens, που πραγματοποιήθηκε σε αίθουσες του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετανία. Πρόκειται για περίπου τρεις χιλιάδες B2B συναντήσεις που έγιναν τις προηγούμενες μέρες ανάμεσα σε 95 επιλεγμένους hosted buyers της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς, με 155 ελληνικές εταιρίες του τουριστικού χώρου. Αντικείμενο των συναντήσεων ήταν το τουριστικό προϊόν της Αθήνας με έμφαση στον συνεδριακό τουρισμό.
Ο κ. Καμίνης στη συνέντευξη τύπου τόνισε ότι η τουριστική κίνηση της Αθήνας καταγράφει θεαματική αύξηση την διετία 2014 – 2016, σημειώνοντας ότι τα 4,1 εκατομμύρια τουρίστες που την επισκέφθηκαν το 2015, αποτελεί την καλύτερη επίδοση όλων των εποχών για την Αθήνα. Πρόσθεσε επίσης ότι η πόλη, το 2014, εκτινάχθηκε 20 θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη των δημοφιλέστερων συνεδριακών προορισμών, ανεβαίνοντας στην 27η θέση, ενώ το 2015 ανέβηκε άλλες τρεις θέσεις, καταλαμβάνοντας την 24η θέση παγκοσμίως.
Ακόμη ο δήμαρχος Αθηναίων χαρακτήρισε θεαματική την ανάκαμψη της Αθήνας και στη διεθνή αγορά συνεδριακού τουρισμού, επισημαίνοντας ότι με την Έκθεση Σύγχρονης Τέχνης documenta το 2017 και την ανακήρυξη της Αθήνας, ως πρωτεύουσας Βιβλίου το 2018, καθώς επίσης τη μετεγκατάσταση της Εθνικής Βιβλιοθήκης και της Λυρικής Σκηνής στις νέες εγκαταστάσεις του Ιδρύματος Πολιτισμού “Σταύρος Νιάρχος”, η Αθήνα καθιερώνεται ως σύγχρονος πολιτιστικός προορισμός. Ο Δήμαρχος Αθηναίων δήλωσε ότι, στο πλαίσιο κινήτρων ανάπτυξης για την πόλη, αποτελεί δέσμευσή του τα δημοτικά τέλη να έχουν μειωθεί 20% έως το 2019.
Ο Ευτύχης Βασιλάκης, αντιπρόεδρος της Aegean Airlines και μεγάλος χορηγός όχι μόνο της συγκεκριμένης διοργάνωσης, αλλά των περισσότερων προσπαθειών που κάνει η Αθήνα για τουριστική ανάπτυξη και προβολή ήταν πιο συγκρατημένος.
Αφού εξήρε τη συνεργασία ανάμεσα στο Δήμο και την Aegean, αφού θύμισε πως η εταιρεία που διευθύνει συνέδεσε τα τελευταία χρόνια το αεροδρόμιο της Αθήνας με 50 επιπλέον πόλεις του εξωτερικού που κάνουν ευκολότερη την πρόσβαση των τουριστών στην Αθήνα, τόνισε πως διακρίνει μια κόπωση στην αύξηση των τουριστών στην ελληνική πρωτεύουσα. Δήλωσε πως η Αθήνα θα πρέπει να δημιουργήσει τουριστικά γεγονότα για να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες όπως κάνει με τον Μαραθώνιο. Σαν παράδειγμα ανέφερε την αξιοποίηση του παραλιακού μετώπου. Δήλωσε ωστόσο αισιόδοξος βλέποντας ξενοδοχεία, εστιατόρια και άλλες επενδύσεις που έχουν τουριστικό προσανατολισμό να ξεφυτρώνουν στο κέντρο της Αθήνας.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments