Η Περιφέρεια Αττικής είχε μια πολύ αξιόλογη παρουσία στην διεθνή έκθεση τουρισμού Philoxenia. Δεν περιορίστηκε μόνο στην δημιουργία ενός εντυπωσιακού περιπτέρου αλλά με συνεχείς δράσεις παρουσίασε στους επισκέπτες μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της τουριστικής Αττικής.
Τον τελευταίο καιρό η Αττική κάνει όλο και πιο αισθητή την παρουσία της στα τουριστικά δρώμενα της χώρας. Με συντονισμένες προσπάθειες προσπαθεί να αναδείξει όλα της τα τουριστικά πλεονεκτήματα που δεν είναι λίγα. Επικεφαλής αυτής της προσπάθειας είναι η εντεταλμένη περιφερειακή σύμβουλος τουριστικής προβολής Ελένη Δημοπούλου πρώην στέλεχος του ΕΟΤ για πολλά χρόνια.
Την συναντήσαμε στο περίπτερο της περιφέρειας στην Philoxenia. “Κα Δημοπούλου τι ακριβώς θέλετε να κάνετε τουριστικά στην Αττική” την ρωτήσαμε. “Πάρα πολλά” μας απάντησε με ενθουσιασμό. “Να ξεφύγουμε από το μονοδιάστατο “Αθήνα” και να προβάλουμε όλες τις τουριστικές περιοχές της Αττικής. Να κλείσουμε την ψαλίδα μεταξύ Αθήνας και της υπόλοιπης περιφέρειας. Έχουμε και άλλα εξαιρετικά μέρη στην Περιφέρεια που έχουν να δείξουν και να δώσουν πολλά στον επισκέπτη. Τον Πειραιά, την Ελευσίνα, τον Αργοσαρωνικό, τον Μαραθώνα την παραλιακή ζώνη και τόσα άλλα. Επίσης θέλουμε να ξεφύγουμε από τον city break προορισμό και να τον κάνουμε short day προορισμό”.
Και πως σκοπεύετε να το κάνετε αυτό;
“Έχουμε καταρτίσει σχέδιο τετραετίας που στηρίζεται σε μια πολυδιάστατη προβολή και προώθηση. Κυρίως όμως θα κινηθούμε στο ψηφιακό on line μάρκετινγκ. Σκοπεύουμε να αναπτύξουμε κάθε διαθέσιμη μορφή τουρισμού που διευρύνει την τουριστική περίοδο. . Ο προϋπολογισμός μας είναι κοντά στα τέσσερα εκατομμύρια τα οποία σκοπεύουμε να τα αξιοποιήσουμε με πολύ δημιουργικό και σοβαρό τρόπο. Οι αγορές που θα κινηθούμε είναι οι παραδοσιακές (Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Γαλλία) αλλά και αναδυόμενες όπως η Κίνα, η Ρωσία, η Τουρκία και το Ισραήλ. Επίσης δημιουργούμε γραφείο προσέλκυσης κινηματογραφικών παραγωγών προκειμένου να προσελκύσουμε ξένες κινηματογραφικές παραγωγές καθώς τα οφέλη τους είναι πολλαπλασιαστικά”.
Θα συνεργαστείτε με ιδιώτες, όπως τουριστικούς πράκτορες, ξενοδόχους κλπ, στην προσπάθεια σας αυτή;
“Φυσικά και θα το κάνουμε. Έχουμε ήδη έρθει σε επαφή με τα συλλογικά όργανα της τουριστικής μας βιομηχανίας. Η προσπάθεια στον τουρισμό πρέπει να είναι απολύτως ομαδική μεταξύ δημόσιων φορέων και ιδιωτών”.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments