Ξεκινά σήμερα στη Θεσσαλονίκη η Detrop Oenos, μια από τις πιο δημοφιλείς κλαδικές εκθέσεις που πραγματοποιούνται στο εκθεσιακό κέντρο της πόλης. Διπλάσια από πέρυσι, η έκθεση τροφίμων και ποτών είναι φέτος μεγαλύτερη από κάθε άλλη χρονιά φτάνοντας σε μέγεθος αυτό που ήταν στην προ κρίσης εποχή.
Σε 11 περιπτερά, 700 έκθετες θα δείξουν τα εκλεκτότερα προϊόντα που παράγονται στη χώρα μας, πολλά από τα οποία εξάγονται σε όλο τον κόσμο.
Αυτό που κάνει τη φετινή έκθεση ακόμη πιο ενδιαφέρουσα για τους επισκέπτες της (επαγγελματίες και μη) είναι οι παράλληλες εκδηλώσεις που δίνουν ένα ξεχωριστό τόνο. Ο επισκέπτης όχι μόνο βλέπει τα προϊόντα, αλλά παίρνει μέρος σε εκδηλώσεις γαστρονομικού ενδιαφέροντος, σε ειδικά σεμινάρια, σε οργανωμένες γευσιγνωσίας κλπ. Εκδηλώσεις που κάνουν πιο διαδραστική την παρουσία του επισκέπτη στην Detrop Oenos.
Οι συγκεκριμένες εκδηλώσεις οργανώνονται από την εταιρεία Places and Flavors του Λευτέρη Ελευθεριάδη και της Γιούλης Πιλπιλίδου, δυο νέων ανθρώπων που κάνουν εξαιρετική δουλειά στην προώθηση των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό καθώς επίσης και στην προώθηση του γαστρονομικού τουρισμού.
Το αναδυόμενο εστιατόριο (Pop up Restaurant) όπου καθημερινά γνωστοί σεφ θα παρουσιάζουν τις δημιουργίες τους, έχει ήδη στηθεί στο περίπτερο 9 και εκεί χθες δόθηκε συνέντευξη τύπου προκειμένου να γίνει η παρουσίαση αυτών των παράλληλων δράσεων.
Στον χαιρετισμό του ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, ανέφερε πως η Θεσσαλονίκη θα πρέπει να αποκαταστήσει την μεγάλη γαστρονομική της ιστορία. Χαρακτήρισε την πόλη γαστρονομική πρωτεύουσα των Βαλκανίων ενώ είπε πως ο Δήμος με το Food festival που διοργανώνει εδώ και χρόνια, προσπαθεί προς αυτή την κατεύθυνση.
Ο αντιδήμαρχος τουρισμού Σπύρος Πέγκας ευχαρίστησε την ΔΕΘ-HELEXPO για την προσπάθεια που κάνει για την εξωστρέφεια της πόλης. Όπως είπε “εδώ και χρόνια με επίμονο τρόπο προσπαθούμε να αναδείξουμε την τοπική γαστρονομία και να τη συνδέσουμε με τον τουρισμό. Την Δευτέρα, σε ειδική εκδήλωση θα παρουσιάσουμε το καλάθι των τοπικών προϊόντων που δημιουργήσαμε και θα βραβεύσουμε τρεις καταξιωμένους Θεσσαλονικείς σεφ που αναδεικνύουν την τοπική γαστρονομία και τα τοπικά προϊόντα. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια τοπική ομάδα επώνυμων σεφ, να τους κάνουμε πρεσβευτές της τοπικής κουζίνας που θα την προβάλουν στο εξωτερικό. Στη Θεσσαλονίκη έχουμε πολύ ικανούς σεφ, δεν μου αρέσει να βλέπω συνεχώς τηλεαστέρες από την Αθήνα, να έρχονται στη Θεσσαλονίκη στην οποία δεν έχουν να προσφέρουν τίποτε”.
Στη συνέχεια ο Λευτέρης Ελευθεριάδης και η Γιούλη Πιλπιλίδου, αναφέρθηκαν στις παράλληλες εκδηλώσεις που θα γίνουν στο τετραήμερο της Detrop Oenos
Συνολικά θα γίνουν 68 ξεχωριστές δραστηρίοτητες στις οποίες αναμένεται να λάβουν μέρος πάνω από τέσσερις χιλιάδες άτομα. Στόχος αυτών των εκδηλώσεων είναι η ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων, της ελληνικής γαστρονομίας και της σύνδεσης της με τον τουρισμό, και το πάντρεμα παραγωγών με το εμπόριο, την γαστρονομία και τον τουρισμό.
Το αναδυόμενο εστιατόριο (pop up restaurant) στο περίπτερο 9, θα είναι ο κυρίως χώρος των εκδηλώσεων, ενώ δημιουργήθηκε Corner show room όπου θα εκτίθενται ελληνικά προϊόντα που είναι έτοιμα για εξαγωγές, business bar για εξιδανικευμένες γευσιγνωσίες και πολλά ακόμη. Το πλήρες πρόγραμμα μπορείτε να το βρείτε εδώ: http://detropandoenos.placesandflavors.com/
Τέλος οι ιδιοκτήτες του Places and Flavor, αναφέρθηκαν σε μια άλλη δράση τους με την ονομασία Oriste. Πρόκειται για ένα rood show που ξεκίνησε στην Ευρώπη (Λονδίνο, Βερολίνο, Στοκχόλμη) στο οποίο προβάλλονται σε συγκεκριμένο επαγγελματικό κοινό ελληνικά προϊόντα και θα συνεχιστεί τους επόμενους μήνες στις ΗΠΑ (Νέα Υόρκη, Σικάγο και Σαν Φρανσίσκο).

Πείτε τη γνώμη σας

Σχολιάστε πρώτος!

avatar