Περίπου σ’ αυτές τις απορίες καλούνταν να απαντήσουν τουριστικοί πράκτορες και ξενοδόχοι της Θεσσαλονίκης που πριν μερικές μέρες βρέθηκαν στη Νέα Υόρκη για την τουριστική έκθεση New York Times Travel Show, μια από τις σημαντικότατες στην ανατολική ακτή των ΗΠΑ.
Σε επαφές που είχαν με σημαντικά τουριστικά γραφεία των ΗΠΑ, αλλά και με τους επισκέπτες της έκθεσης, διαπίστωσαν πως αυτό που ξέρουν οι Αμερικανοί για την τουριστική Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα, η Μύκονος και η Σαντορίνη. Για όλα τα υπόλοιπα λίγα πράγματα γνωρίζουν. Για να αλλάξει αυτό χρειάζεται συστηματική δουλειά κάτι που δεν έχει γίνει μέχρι τώρα. Έτσι η Βόρεια Ελλάδα παραμένει στο σύνολο της άγνωστη στην μεγάλη τουριστική αγορά των ΗΠΑ. Ωστόσο τα μέλη της αποστολής διαπίστωσαν πως το ενδιαφέρον είναι μεγάλο και η αγορά αυτή μπορεί να ανοίξει και να δώσει σημαντικά νούμερα στη Βόρεια Ελλάδα αρκεί αυτοί που θα εμπλακούν να τολμήσουν και να επιμείνουν.
Η αποστολή ταξίδεψε στη Νέα Υόρκη μετά από πρωτοβουλία του γραφείου των Τουρκικών Αερογραμμών στη Θεσσαλονίκη, που βοηθά όσο μπορεί τις προσπάθειες για την τουριστική προβολή της Βόρειας Ελλάδας στις τουριστικές αγορές του εξωτερικού. Αυτό ήταν το πρώτο από ανάλογα ταξίδια που θα ακολουθήσουν, ιδιαίτερα σε μακρινές αγορές, εκεί που σε άλλη περίπτωση οι άνθρωποι του τουρισμού δεν θα μπορούσαν να πάνε μόνοι τους λόγω αυξημένου κόστους.
Στην συγκεκριμένη έκθεση, η Ελλάδα είχε ένα αξιόλογο περίπτερο της έλειπε όμως η οργάνωση. Παραβρέθηκε η Υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Τρυφονόπουλος ωστόσο λίγοι ήταν οι έκθετες και οι εμπορικοί επισκέπτες από την Ελλάδα αν και την έκθεση επισκέφτηκε πολύς κόσμος ανάμεσα στους οποίους πολλοί ομογενείς και εκπρόσωποι ομογενειακών οργανώσεων. Το ενδιαφέρον για τη χώρα μας είναι μεγάλο χρειάζεται όμως συστηματική και συνεχής προσπάθεια.

Πείτε τη γνώμη σας

Σχολιάστε πρώτος!

avatar