Η μάχη για την προσέλκυση τουριστών, για την εξεύρεση συνεργατών και τη σύναψη συμφωνιών, δεν γίνεται πλέον μόνο στους διαδρόμους των τουριστικών εκθέσεων ή μέσα σε εντυπωσιακά περίπτερα. Κυρίως γίνεται στις αίθουσες των business to business (B2B) συναντήσεων. Εκεί που σε προκαθορισμένα ραντεβού συναντώνται αυτοί που έχουν κάτι να προσφέρουν και αυτοί που θέλουν κάτι να αγοράσουν.
Έτσι λοιπόν μια καλή τουριστική έκθεση, δεν είναι πλέον αυτή που έχει μόνο τους περισσότερους έκθετες και προσελκύει τους περισσότερους επισκέπτες. Είναι αυτή που φροντίζει να “φέρει” σημαντικούς αγοραστές (hosted buyers) από τις πιο ενδιαφέρουσες αγορές ντου κόσμου. Στις ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες συναντώνται με βάση ένα πρόγραμμα προκαθορισμένων ραντεβού. Σ’ αυτά έχουν δικαίωμα να πάρουν μέρος μόνο οι εκθέτες.
Στην φετινή Philoxenia, τη σημαντικότερη έκθεση τουρισμού στη χώρα μας, οι 621 εκθέτες, είχαν την ευκαιρία να κλείσουν τα ραντεβού τους με όσους από τους 383 hosted buyers από 34 χώρες τους ενδιέφεραν προκειμένου στις κατ’ ιδίαν συναντήσεις τους να αναζητήσουν το ενδεχόμενο συνεργασίας.
Συνολικά στο τριήμερο της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα (φώτο), πάνω από πέντε χιλιάδες ραντεβού, ανάμεσα σε εκθέτες και hosted buyers.
Στην σημερινή τουριστική βιομηχανία, η διαδικασία αυτή είναι πάρα πολύ σημαντική καθώς είναι αρκετά αποτελεσματική. Έτσι λοιπόν διοργανώνονται πλέον τέτοιου είδους Β2Β συναντήσεις, χωρίς απαραίτητα να “τρέχει” παράλληλα κάποια τουριστική έκθεση.

 

 

 

Πείτε τη γνώμη σας

avatar