Με αφορμή τον εορτασμό της 20ης επετείου της μεγαλύτερης αεροπορικής συμμαχίας της Star Alliance πραγματοποίησε έναν online διαγωνισμό, στον οποίο 21 νικητές, ένας από κάθε Πρόγραμμα Τακτικών Επιβατών της Συμμαχίας, κέρδισαν από ένα εκατομμύριο μίλια, αριθμός ικανός για να κάνουν το γύρο του κόσμου.

Μία ανεξάρτητη επιτροπή επέλεξε τους νικητές μέσα από έναν μεγάλο αριθμό συμμετοχών υψηλού επιπέδου, οι οποίες περιλάμβαναν πολιτιστικές εμπειρίες από ολόκληρο τον κόσμο· από το Γκραντ Κάνυον των ΗΠΑ, μέχρι τους αρχαίους πολιτισμούς της Νότιας Αμερικής, και από διάφορες πόλεις της Ευρώπης μέχρι τους μοναδικούς πολιτισμούς της Αφρικής και την ποικιλόμορφη ζωντάνια της Ασίας και του Νότιου Ειρηνικού.

Ο Διαγωνισμός διεξήχθη από τις 14 Μαΐου του 2017, ημερομηνία της 20ης επετείου της Συμμαχίας, έως τις 31 Ιουλίου του 2017. Βασίστηκε στη θεματική της 20ης επετείου, που αφορούσε τη «σύνδεση ανθρώπων και πολιτισμών». Προκειμένου να πάρουν μέρος στο διαγωνισμό, ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να ανεβάσουν μία εικόνα προφίλ, ή selfie, του εαυτού τους, μαζί με μία φωτογραφία της αγαπημένης τους πολιτιστικής εμπειρίας. Στη συνέχεια, η ενσωματωμένη φωτογραφική εφαρμογή συνδύασε τις δύο εικόνες που ανέβασαν, δημιουργώντας μία νέα συγχωνευμένη εικόνα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για τον διαγωνισμό. Τέλος, οι συμμετέχοντες συμπλήρωσαν μία σύντομη περιγραφή της πολιτιστικής εμπειρίας και των μοναδικών της χαρακτηριστικών. Η επιτροπή έκρινε την κάθε τελική φωτογραφία, σε συνδυασμό με το συνοδευόμενο κείμενό της, προκειμένου να αποφασίσει τους νικητές.

Κάθε μία από τις 28 αεροπορικές εταιρείες-μέλη της Star Alliance έκανε τη δική της πολιτιστική πρόταση, επιλέγοντας κάποιον από τους προορισμούς της. Οι πολιτιστικές εμπειρίες που προτάθηκαν, κυμάνθηκαν από τη ζωγραφική πλακιδίων στην Πορτογαλία και τη σπιτική μαγειρική στη Σεντζέν της Κίνας, μέχρι τη συνάντηση με τους ντόπιους στη Μπογκοτά, οι οποίοι μετατρέπουν τις κεντρικές αρτηρίες της πόλης σε ποδηλατοδρόμους τις Κυριακές.

Οι πέντε ιδρυτικές εταιρείες της Συμμαχίας –Air Canada, Lufthansa, Scandinavian Airlines, THAI και United– έκαναν ένα βήμα παραπέρα, προσκαλώντας τον Travel Nomad του National Geographic, Robert Reid, να εξετάσει προσωπικά τις συστάσεις τους. Οι εμπειρίες του καταγράφηκαν σε μία μίνι σειρά ντοκιμαντέρ, αποτελούμενη από πέντε σύντομα βίντεο.

Το περιεχόμενο είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση http://www.staralliance.com/en/culturalexperiences, ενώ μπορείτε να δείτε τα πέντε βίντεο με τις εμπειρίες του Travel Nomad στο κανάλι YouTube της Star Alliance, στη διεύθυνση http://www.youtube.com/user/staralliancenetwork.

 

 

 

Πείτε τη γνώμη σας

Σχολιάστε πρώτος!

avatar
wpDiscuz