Η μεγαλύτερη εταιρεία χαμηλού κόστους της Ευρώπης, η Ryanair, κατόρθωσε κάτι που καμία εταιρεία χαμηλού κόστους δεν μπόρεσε έως τώρα. Να «εισβάλλει» στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης και να ανοίξει βάση! Είναι, λοιπόν, γεγονός που επιβεβαίωσε με ανακοίνωση η εταιρεία στις 2 Νοεμβρίου (χτες), ότι από 28 Μαρτίου 2017 ξεκινάει απευθείας πτήσεις από το διεθνές αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, ανοίγοντας βάση αρχικά με 2 αεροσκάφη. Το πρόγραμμα της εταιρείας προβλέπει για αρχή καθημερινές πτήσεις στους πιο αγαπητούς προορισμούς των Γερμανών, δηλαδή σε Μαγιόρκα, Μάλαγα, Αλικάντε και Φάρο.
Αν και η Ryanair θα έχει να αντιμετωπίσει πρωτίστως την Lufthansa και κατόπιν τις τσάρτερ εταιρείες, εντούτοις δεν πτοείται αφού διαθέτει επιθετική τιμολογιακή πολιτική που την κάνει ασυναγώνιστη. Φυσικά δεν θα μείνει σε 4 προορισμούς, αφού οι πτήσεις από Φρανκφούρτη είναι από τις πιο κερδοφόρες στην Ευρώπη, και γρήγορα θα επεκταθεί και σε άλλους ελκυστικούς προορισμούς, τόσο αναψυχής όσο και business, με σκοπό να χτυπήσει το μονοπώλιο της Lufthansa στη Φρανκφούρτη. Ήδη έχει κλέψει πολύ μεγάλο ποσοστό επιβατικού κοινού από την Lufthansa και την Air-Berlin με την ολοένα αυξανομένη παρουσία της σε Κολωνία, Βερολίνο, Αμβούργο, Νυρεμβέργη, Ντόρτμουντ, Ντύσσελντορφ-Βέετσε.
Παρόλο που η Ryanair διαθέτει ήδη ένα αξιόλογο δίκτυο από την έτερη βάση στο αεροδρόμιο Χάαν, περίπου 100χλμ., έξω από τη Φρανκφούρτη, δεν συγκρίνεται το μέγεθος του επιβατικού κοινού που μπορεί να εξυπηρετηθεί από το διεθνές αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, αφού είναι κόμβος 61 εκατ. επιβατών και πολύ πιο εύκολα προσβάσιμο, με κάθε μέσο, σε σύγκριση με το Χάαν.
Η Lufthansa βέβαια ετοιμάζεται για αντεπίθεση και ήδη ανακοίνωσε ότι εάν χρειαστεί θα χρησιμοποιήσει την θυγατρική Eurowings/Germanwings ως ανταπάντηση, ενώ ζητάει από την Fraport να της παραχωρήσει τις ίδιες εκπτώσεις (τέλη αεροδρομίου, προσγείωσης, στάθμευσης κτλ.) για το άνοιγμα νέων δρομολογίων που παραχώρησε στην Ryanair.
Η Ryanair είναι από τις ελάχιστες εταιρείες χαμηλού κόστους που θα πετάνε στον μεγαλύτερο κόμβο της Lufthansa, μαζί με την ισπανική Vueling και την ισλανδική WOW Air. Αντιθέτως στον 2ο σημαντικότερο κόμβο της Lufthansa, το Μόναχο, το μερίδιο πτήσεων εταιρειών χαμηλού κόστους είναι αρκετά μεγαλύτερο, αν σκεφτεί κανείς ότι πρόσφατα άνοιξε βάση η Transavia, ενώ αξιόλογη παρουσία έχουν ήδη Norwegian, Easyjet και Volotea. Φημολογείται ότι το ερχόμενο καλοκαίρι ετοιμάζει και εκεί αντεπίθεση η Lufthansa μέσω της Eurowings. Ο «πόλεμος» έχει ήδη ξεκινήσει και αναμένονται πολύ ενδιαφέρουσες εξελίξεις στον αεροπορικό χώρο της Γερμανίας την ερχόμενη θερινή σεζόν.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments