Ενδιαφέρουσες αεροπορικές ειδήσεις έβγαλε η φετινή Philoxenia που έχουν να κάνουν κυρίως με την Θεσσαλονίκη.

Πότε θα παραλάβει τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια η Fraport;
Σε πρόσφατη εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη, οι άνθρωποι της εταιρείας είχαν δηλώσει πως θα παραλάβουν τα αεροδρόμια σταδιακά από αρχές του Δεκέμβρη μέχρι το τέλος του Γενάρη το αργότερο. Ωστόσο νεότερες πληροφορίες λένε πως αυτό δεν θα γίνει πριν τις 25 του Φλεβάρη καθώς το κράτος δεν λέει να ολοκληρώσει τις νομοθετικές και άλλες κανονιστικές υποχωρήσεις του.

Θα ξεκινήσει πτήσεις η Qatar Airways από το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης;
Όλα δείχνουν πως ναι. Αυτό θα γίνει από την προσεχή άνοιξη και θα είναι καθημερινές. Όπως και άλλη φορά γράψαμε, η Qatar στοχεύει στον κόσμο που από τη Βόρεια Ελλάδα ταξιδεύει προς την Μέση και Άπω Ανατολή, αλλά και την Αυστραλία. Ένα μεγάλο μέρος ταξιδεύει τώρα με τις δύο καθημερινές πτήσεις των Τουρκικών Αερογραμμών μέσω Κωνσταντινούπολης. Το πλεονέκτημα της Qatar είναι ότι σε αντίθεση με τις Τουρκικές Αερογραμμές πετά και Αυστραλία. Οι άνθρωποι της εταιρείας φαίνεται να πιστεύουν πολύ στην δυναμική του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης, ιδιαίτερα μετά την ανάληψη του από την Fraport και την επέκταση του διαδρόμου προσγείωσης και απογείωσης αεροσκαφών. Λέτε να δούμε πτήσεις Ντόχα-Θεσσαλονίκη-Νέα Υόρκη;

Πότε θα τελειώσει ο διάδρομος στο “Μακεδονία”;
Κανείς δεν γνωρίζει. Αρχικά ειπώθηκε στο τέλος του Μάη, τώρα ακούγεται για τέλος του Ιούλη. Αυτό θα είναι καταστροφικό για την τουριστική κίνηση στη Θεσσαλονίκη την Χαλκιδική και την ευρύτερη περιοχή. Για το διάστημα που θα είναι κλειστοί και οι δύο κύριοι διάδρομοι, καθώς θα πραγματοποιούνται τα έργα στην διασταύρωση τους, η χωρητικότητα του αεροδρομίου θα περιοριστεί από έξι απογειώσεις και έξι προσγείωσης ανά ώρα, σε δυο προσγειώσεις και δυο απογειώσεις. Επίσης για τεχνικούς λόγους θα είναι πολύ επιρρεπής σε ακυρώσεις πτήσεων λόγω κακοκαιρίας ή χαμηλής ορατότητας. Οι αεροπορικές εταιρείες δύσκολα θα προγραμματίσουν πτήσεις αν δεν είναι σίγουρες ότι αυτές θα πραγματοποιούνται κανονικά και δεν θα ακυρώνονται μ το παραμικρό, καθώς το κόστος για την τακτοποίηση των επιβατών είναι μεγάλο.

Θα ξεκινήσει η Egyptair πτήσεις από Θεσσαλονίκη;
Για το ενδεχόμενο αυτό είχαμε γράψει εδώ και μερικές εβδομάδες. Την Παρασκευή το επιβεβαίωσε και ο περιφερειακός διευθυντής της Egyptair για Ελλάδα και Κύπρο, Salah Tawfik, σε εκδήλωση που οργάνωσε η εταιρεία στη Θεσσαλονίκη στα πλαίσια της Philoxenia, προκειμένου να παρουσιάσει τις δραστηρίοτητες της.
Όπως είπε ο Salah Tawfik, το δρομολόγιο θα εκτελείται τέσσερις φορές την εβδομάδα, αρχής γενομένης από την 1η Ιουνίου.
Μάλιστα αποκάλυψε πως υπάρχει ισχυρό, όπως το χαρακτήρισε, ενδιαφέρον και για δρομολόγια από Κάιρο για Καβάλα, δημιουργώντας τη σχετική έκπληξη.
Στην ίδια εκδήλωση ο περιφερειακός διευθυντής του Αιγυπτιακού Οργανισμού Τουρισμού, για Ιταλία, Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, Emad F. Abdala, αποκάλυψε πως η χώρα του θα ξοδέψει 63 εκατ. δολάρια για την προβολή της χώρας στο εξωτερικό προκειμένου να κερδίσει το χαμένο έδαφος λόγω επανάστασης και τρομοκρατικών επιθέσεων. Συγκριτικά αναφέρουμε πως η Ελλάδα το ίδιο διάστημα θα ξοδέψει 18 εκατομμύρια ευρώ.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments